נחשף: כך תיראה החותמת של כשרות לנדא

חותמת הכשרות המשותפת של הכשרות המיתולוגית של הרב לנדא נחשפת לראשונה ב'בחדרי חרדים' עם שמות שני הרבנים החדשים הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט - כשבמרכז השם "לנדא" מותג הכשרות הנודע • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

חרדים 11.4.2019 | 10:43

אחדות היסטורית • פרסום ראשון הגרש"צ רוזנבלט בניחום אצל הגרחי"א לנדא צילום: שוקי לרר


'בחדרי חרדים' חושף את חותמת הכשרות החדשה, של הכשרות המיתולוגית של הגאון רבי משה יהודה לייב לנדא זצ"ל, שנפטר לפני כשבועיים - שהחל מהשבוע מזנקת ועומדת להתייצב בראש טבלת הכשרות החרדית עם תמיכה מקיר לקיר של כמעט כל חלקי היהדות החרדית.

מותג הכשרות של "הרב לנדא" שזוהה כעוצמתי ומוערך באופן מיוחד, ממשיך באותה מתכונת ועם אותם הכללים וההידורים שקבע הגרמי"ל לנדא זצ"ל בתקיפותו הנודעת, אלא שכעת בתוך החותם משולב בנו ממשיך דרכו הגאון רבי חיים יצחק אייזיק לנדא, יחד עם שותפו לרבנות הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט איש אמונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי ותלמידו בהלכה של הגאב"ד הגר"נ קרליץ.

החותם החדש שנשאר בזיהויו הקודם, נושא את השילוב המיוחד בצירוף המילים ההיסטוריות "רבני העיר בני ברק", מה שמוסיף לכשרות הוד קדומים וניחוח הלכתי מובהק של העיר ומסורתה המפוארת.

החותם החדש יתנוסס החל מהיום, בחלקים נרחבים ממערכי הכשרות לפסח, כשבהדרגה יחליף תוך תקופה קצרה את הלוגו הקודם לזה המעודכן. החותמת תופיע באחדות מלאה בכל הפרסומות בעיתונים, אם עד היום ביתד נאמן היה נמחק השם רב ואב"ד בני ברק במודעות של קוקה קולה וכדו' הרי שמהיום באחדות היסטורית בהכתרת שני רבנים מוסכמים החותמת החדשה תתנוסס בגאון. 

במערכת הכשרות כבר נספרו ישיבות עבודה ארוכות וסיורים משותפים של רבני העיר שליט"א כאשר הם רואים עין בעין את הדברים ופועלים באחדות מופלאה ומיוחדת.

העוצמה של הכשרות החדשה הינה בכך שהיא משמרת בקנאות תקיפה על כל הוראות רבה של העיר הגרמי"ל לנדא זצ"ל בכל התחומים באמצעות בנו שהוסמך על ידו ועמד לצידו בניהול מערך הכשרות כולו בשנים האחרונות, יחד עם הסכמה ושותפות של שיטת ה"חזון איש" וההנהגה הליטאית.

מה שמייצר קונצנזוס מן הקצה אל הקצה, צעד שאף זוכה להתעניינות שיא של גופים וחברות שונות המפנימים את עוצמת השותפות והאיחוד בין כל חלקי היהדות החרדית מה שללא ספק ישפיע על מפת הצריכה באופן גורף.

מהיום צריך להתרגל לכשרות החדשה תחת הנהגה משותפת של שני רבני העיר בני ברק הגאון רבי יצחק אייזיק לנדא מ"מ אביו והגאון רבי שבח רוזנבלט שיופיעו כאחד באחדות היסטורית שסגרה מעגל באופן נדיר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום