החשוד בחקירה: "לא ידעתי שמחפשים אחרי"

נתנאל סנדרוסי, החשוד שפגע בילד חיים בנימין זאב ביגלאייזן ונמלט מבלי להזיק עזרה. טוען בחקירתו, כי למרות הפרסומים בתקשורת, לא ידע כי המשטרה מחפשת אחריו • מחר (שני) יובא לבית המשפט שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו

חרדים 28.4.2019 | 22:28

מתוך האינסטגרם של החשוד

נתנאל סנדרוסי, החשוד במעורבות בתאונת "פגע וברח" לפני שבוע בו נפצע קשה מאוד ילד בן 11 בשכונת רמות, שהיום הסגיר את עצמו למשטרה - הכחיש במהלך חקירתו כל קשר לאירוע.

על פי הפרסום של יערה שפירא ב'כאן 11', סנדרוסי הוסיף ואמר לחוקרים כי הוא כלל לא נמלט מהמשטרה, "לא ידעתי שמחפשים אחרי מאחר ואני לא חשוף לכלי התקשורת החילוניים".

על פי הדיווח של מאור צור ויוסי אלי בערוץ 13, סנדרוסי טען בפני החוקרים כי הוא כלל לא נהג ברכב. לדבריו, את הרכב שכר מאדם חרדי ובסיום זמן השכירות השאיר את הרכב במקום שאותו אדם אמר לו - ומאז לא יודע מי נהג בו.

ביום חמישי ערב חג שביעי של פסח, משטרת ישראל ביקשה את סיוע הציבור באיתור חשוד במעורבות בתאונה. בהודעת המשטרה נכתב "החשוד העונה לשם נתנאל סנדרוסי כבן 23, הנו חשוד כי היה מעורב בתאונת הפגע וברח שאירעה ביום ראשון בשכונת רמות בירושלים, ושכתוצאה ממנה נפצע קטין כבן 11 ופונה לבית החולים במצב אנוש".

עם ההודעה הופצה תמונתו של נתנאל, ונכתב "אנו מבקשים את סיוע הציבור באיתורו". היום, שבוע לאחר התאונה וכמה ימים לאחר פרסום תמונתו ופרטיו, החשוד הגיע לתחנת המשטרה והסגיר את עצמו.

מאז פרסום פרטי החשוד, כלי התקשורת נברו בחשבונות שלו ברשתות החברתיות, שם איתרו תמונה שהעלה ביום התאונה שם הוא נראה יושב עם עוד שלושה חברים ברכב, כולם עם בקבוקי בירה ביד. בנוסף פרסם שם תיעוד נסיעות מהירות וחריגות, אולם לא ברור האם הוא זה שנהג ברכב באותם תיעודים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום