זהו ההסדר שנחתם עם הנהג שמחק משפחה

פרקליטות מחוז דרום הגיעה להסדר טיעון עם הנהג לורן אנקרי, אשר הודה ונטל אחריות להריגת בני משפחת עטר ז"ל בתאונה הנוראית שאירעה לפני שמונה חודשים. הפרקליטות תעתור להשית עליו עונש של 13 שנות מאסר בפועל

חדשות בארץ 11.6.2019 | 19:43

פלאש 90

שמונה חודשים לאחר התאונה הנוראית שבה נהרגו כל בני משפחת עטר ז"ל בכביש 90 סמוך לעין בוקק, פרקליטות מחוז דרום הגיעה להסדר טיעון עם הנהג לורן אנקרי (52), הוא הודה ונטל אחריות להריגת בני משפחת עטר ז"ל.

בעקבות מספר ישיבות גישור שהתקיימו תוך כדי ניהול ההוכחות בבית המשפט המחוזי, הגיעה היום הפרקליטות להסדר טיעון, במסגרתו הודה הנאשם ונטל אחריות להריגת 8 בני משפחת עטר ז"ל.

על פי עובדות כתב האישום המתוקן, לנקרי גרם לתאונה והביא למותם של בני משפחת עטר עקב נהיגתו הפזיזה. הנאשם, אשר נהג ברכב כשבגופו סמים, הורשע בעבירה המקורית של הריגה ועקיפה בדרך שאינה פנויה.

באשר לעונש, הפרקליטות תעתור בשלב הטיעונים לעונש להשית עליו עונש של 13 שנות מאסר בפועל, לצד ענישה נלווית. "מדובר בענישה משמעותית ההולמת את נסיבות העניין והפסיקה" אמרו בפרקליטות. לעומת זאת, צוות ההגנה של הנהג יעתרו לעונש מופחת של שבע שנות מאסר בלבד.

פרקליטות מחוז דרום הבהירו כי עמדה בקשר רציף לאורך כל הליך עם בני המשפחה, עידכנה אותם בדבר פרטי ההסדר והם נתנו את הסכמתם לכך.

שמונת בני משפחת עטר הובאו למנוחות בבית העלמין בנתניה, אב המשפחה יריב בן 45, שושי, אם המשפחה, בת 47, וילדיהם יעקב ישראל בן 12, עטרת בת 11, איילה בת 9, מוריה בת 7, ידיד בן 5 ואביגיל בת 3.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום