אֵם התינוק עוררה לפני כמה ימים: "יצאתם מהרכב, תסתכלו סביב"

הלילה הובא הפעוט יהודה ורנר ז"ל למנוחת עולמים, שעות לאחר שהתייבש למוות ברכב אמו, ששכחה אותו במשך 3 שעות | כעת מתברר כי האֵם חששה מהתופעה ועוררה בעצמה לפני כמה ימים את ההורים לשים לב אם לא שכחו חלילה ילד מאחוריהם - מי היה מאמין שזה יקרה לה

חדשות בארץ 23.7.2019 | 07:02

באדיבות המצלם

"כולם מדברים על עומס החום הצפוי היום... יצאתם מהרכב, תסתכלו סביב, שחלילה לא נשכח ילד באחד הרכבים", כך כתבה אמו של הפעוט יהודה ורנר ז"ל שהובא אמש למנוחת עולמים, לאחר שאמו שכחה אותו ברכבה הסגור ונזכרה בו רק לאחר כמה שעות כשכבר היה מאוחר מדי.

את הדברים כתבה האם בקבוצת הורי הגן אותו היא מנהלת בעצמה לפני כמה ימים. היא הוסיפה וכתבה להורים, "במקרה חירום הזעיקו את כוחות ההצלה ואת ידידים, מעל 15,500 מתנדבים ברחבי הארץ, המתנדב שיציל את המצב יכול להיות ממש מעבר לפינה... תרגישו חובה לשתף!!!", סיימה האם שלא תיארה לעצמה שכמה ימים לאחר פרסום ההודעה הזאת הטרגדיה תטפח על פניה.

כפי שדווח אתמול (שני) ב'בחדרי חרדים', אם הפעוט תושבת לוד הגיעה לבית עסק בעיר מודיעין עילית, בסמוך לשעה 10:00 ויצאה מהרכב תוך שהיא שוכחת את בנה הפעוט. רק כשלוש שעות מאוחר יותר היא נזכרה, רצה לרכב ואיתרה את בנה אך זה היה מאוחר והוא נמצא ללא דופק וללא נשימה.

עוברי אורח ששמעו את זעקותיה, הוציאו את הפעוט לעבר בית כנסת סמוך, לשם הוזעקו צוותי מד"א ואיחוד הצלה שביצעו בפעוט פעולות החייאה. בהמשך, פונה הפעוט לבית החולים אסף הרופא שם נקבע מותו.

מוכרת בחנות שבה שהתה אמו של הפעוט, צוטטה באתר Ynet כשסיפרה כי לאחר מספר שעות של קניות, "נשמעה תזכורת בטלפון והיא החלה לצעוק 'הילד שלי, הילד שלי'. רצתי איתה לאוטו ופתחנו אותו. הילד היה מחוסר הכרה, בלי דופק, מאוד יבש בפה וכולו לוהט. מיד הזמנו אמבולנס".

"בכאב עצום ובדמעות רותחות אנחנו מודיעים על הסתלקותו למרומים של הילד הזך והטהור יהודה ורנר ז"ל" נכתב בהודעה שפורסמה מטעם קהילת רמת אשכול לוד.

בשעת לילה מאוחרת נטמן הפעוט בן החצי שנה בהר הזיתים, לקול בכיים של בני המשפחה והמכרים.

יהי זכרו ברוך.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום