זוהי המדינה שאליה מעבירים הישראלים את השקעות הנדל"ן שלהם

כולנו יודעים שהשקעה בנדל"ן בארץ הייתה נהדרת, רק אם היינו מתעוררים לפני קצת יותר מעשור ומחפשים דירות בפריפריה ואפילו במרכז במחירים נמוכים • בעשור האחרון שוק הנדל"ן הישראלי עבר תהפוכות של ממש, מחירי הנדל"ן לא מפסיקים לעלות, הביקוש עשה את שלו ויצר בועה נדל"נית שאין איש יודע מה יהיה עתידה

כלכלי 30.7.2019 | 15:01

יח"צ

זה לא חדש שהחרדים משקיעים, רובם בנדל"ן. כמעט כל אברך טרי שעוצר לרגע לחשוב קדימה מגיע למסקנה דומה – שעל מנת לחתן את ילדיו בכבוד עליו להשקיע בזמן שילדיו רק מגיחים לאוויר העולם, על מנת שהתשואה תהפוך למזומן עם הגיעם לפרקם.

כולנו יודעים שהשקעה בנדל"ן בארץ הייתה נהדרת, רק אם היינו מתעוררים לפני קצת יותר מעשור ומחפשים דירות בפריפריה ואפילו במרכז במחירים נמוכים. בעשור האחרון שוק הנדל"ן הישראלי עבר תהפוכות של ממש, מחירי הנדל"ן לא מפסיקים לעלות, הביקוש עשה את שלו ויצר בועה נדל"נית שאין איש יודע מה יהיה עתידה.

נכון להיום, מחירי הנדל"ן בישראל במגמת עלייה, והאופציה היחידה להשקעה בארץ היא ליטול משכנתא ולהשקיע ברכישת הדירה נוספת. ואז מה? התשואה תלך לתשלום הקרן והרביות הגבוהות ועד שתראו תשואה מהנכס, ולא הרווחנו כלום.. בל נשכח כמובן את מס הרכישה וההוצאות על הדירה כגון תחזוקה, מציאת שוכרים/השכרת הנכס לשוכרים, הדירה שאולי תישאר ריקה מדיירים, שיפוץ הנכס והרשימה עוד ארוכה.

אז מה החלופה הטובה ביותר? השקעות נדל"ן בבטומי!

משקיעים הבינו שכדי לעשות את הכסף הגדול עליהם להעביר את כספם מעבר לים, שם הם יוכלו לרכוש נכסים מניבים בעלויות נמוכות, לקבל תשואות גבוהות וכמובן לעשות את האקזיט הגדול. לשמחתנו הרבה, אנו חיים במעין כפר גלובלי קטן המאפשר לנו להשקיע בחו"ל מבלי לטרוח יותר מדי, ואפילו לא לטוס לחו"ל, אלא לקבל ליווי אישי וליהנות מתשואות מפתיעות המטשטשות את המציאות הישראלית. השקעות אלה גם מתברכות בגמישות של היצע הנכסים וסוגי השקעה מגוונים, בעיקר באזורים מתפתחים כמו בעיר בטומי בגיאורגיה המהווה אבן שואבת למשקיעים, ומציעה טיימינג מצוין שיוביל לאקזיט הגדול.

בשנים האחרונות בטומי נהנתה מתנופת בנייה עצומה, ומומחים מעריכים כי הדבר קשור באופן הדוק למדיניות רישום הנכסים המקלה של גיאורגיה למשקיעים הזרים. "גיאורגיה חיה על תיירות. הממשל עושה הכל בכדי לעודד תיירות, אין להם תעשייה אחרת. לא היי-טק או חלופות שונות , אלא רק תיירות. בגלל זה הם דואגים שהקבלנים יסיימו את הבנייה ובודקים כל בניין בזכוכית מגדלת. הקבלנים לא יכולים להרשות לעצמם פשיטות רגל, עקיצות ותרחישים מהסוג הזה, כי אם המשקיעים יברחו – המדינה תהיה בבעיה.

יחידות בבתי מלון • קרדיט: יח"צ

דירה מלונאית - השקעה משתלמת? - 

בחיפוש אחרי תשואה, הפכו דירות נופש בשנים האחרונות לאפיק השקעה עבור לא מעטים. באינטרנט ובעיתונות נתקלים מדי יום במודעות פרסומת הקוראות לכם לרכוש דירת נופש להשקעה משתלמת באילת, בטבריה, בהרצלייה או בחו"ל. דירת נופש היא דירה בבעלותכם – אתם יכולים לנפוש בה בעת שתרצו ובשאר הימים להשכיר אותה לתיירים ולנופשים לתקופות קצרות ובמחיר נאה.

הדירה מושכרת לתיירים ונופשים אחרים תמורת מאות דולרים ללילה ומהווה מקור הכנסה משתלם מאד. ברוב המקרים מדובר בדירות מרוהטות ומאובזרות באופן יוקרתי.

הביטחון להשקעה בדירה מלונאית להבדיל מדירה רגילה היא שיש מאחורינו חברת ניהול חזקה תחת פיקוח של מותג ובקרה של רשת.

כולנו רוצים לרכוש נכס להשקעה ולהרוויח כסף בלי התעסקות כלל ומשום כך רכישת דירה בבית מלון בבטומי הינה השקעה כדאית ביותר. אין מיסוי מיותר למשקיעים כגון מס רכישה, מס על משקיעים וכד׳, כמו כן ניתן למכור דירה כל שנתיים מבלי לשלם מס בגיאורגיה על ההשבחה שלה ולהנות מרווח נקי ממס. גולת הכותרת היא שאין ארנונה ועלות האחזקה נמוך בין 0.5$-1$ למ"ר עבור תשלום ועד וניהול בית המלון, לדוגמא אחזקת שוטפת לדירה מלונאית של כ- 30 מטרים הינה – 180$ בשנה נשמע חלומי או לא מציאותי נכון ?! לא  שמדובר בגאורגיה שבא השכר הממוצע במשק עומד על כ- 200$.

נוף משכר • קרדיט: יח"צ

אליאב מנכ"ל חברת פאזל גרופ מספר שהמחירים בעיר לא עוצרים לרגע:  לדוגמא בניין מגורים רגיל הסמוך לפרויקט החדש של חברה מתחיל מחכירה החל מ-2,400–2,700 דולר למ"ר בקומות הנמוכות. הפרויקט שלנו, שנכנס עכשיו לבנייה עם קו ראשון לים, עומד כרגע על 1,400 דולר למ"ר, ולפני חודש בלבד היה 1,350 דולר למ"ר כולל ריהוט ומוצרי חשמל.".

לפני כחודש החלה חברת פאזל גרופ בשיווק פרויקט STEPS

פרויקט יוקרתי על קו החוף שהמחירים בו צפויים לנסוק בעיקר בשל היעדר שטחים פנויים. הפרויקט נמצא באזור המרכזי של בטומי צמוד לקניון הגדול וכ-150 מטר מהים ודקות ספורות מהאתרים החשובים. פרויקט סטפס ייכלל בקטגוריית המלונות כגון הילטון, שרתון ומריוט כאשר המותג המלונאי יחתם ברבעון הקרוב.

בסמוך לפרוייקט קניון מטרו סיטי ואטרקציות הנופש של בטומי.

הפרויקט נבנה על פי מגמות האדריכלות המודרנית בעולם וגודלי הדירות בו ינועו בין דירות סטודיו עד לשלושה חדרים. מגדל בן 27 קומות המשלב מלונאות , מרכז מסחרי, משרדים ומציע דירות נופש מעוצבות ויוקרתיות.

בית המלון כולל : בריכה , ספא , מרכז עסקים, חדרי ישיבות, מועדון , מסעדות , בתי קפה , גן בוטני וחניון תת קרקעי.

השקעה למביני עניין • קרדיט: יח"צ

ההשקעה מיועדת למשקיעי נדל"ן עם 600-100 אלף שקל פנויים, דירה בפרויקט עולה החל מ125 אלף ₪ ומיועדת בעיקר למשקיעים המעוניינים בהשקעה המניבה תשואה גבוהה בזמן קצר יחסית, התשואות הצפויות למשקיעים בפרויקט נעות בטווח של 8%- 12%.

 הזדמנות שלא תמצאו בישראל, חברת פאזל גרופ מעניקה ליווי מלא בפרויקט ודואגת לפרטים הקטנים.

פרופיל המשקיעים בפרויקט הוא מגוון, ולא דורש הבנה או ידע מקדים בהשקעות נדל"ן. "הפרויקט מיועד לאנשים שיש להם החל מ-125 אלף שקל פנויים, שאין להם מה לעשות איתם בארץ", אומר אליאב מנכ"ל החברה. "בסכום כזה אי-אפשר לקנות בארץ דירה, ואם קונים בסכום הזה רכב – מפסידים 20% בשנה. בגלל זה בטומי כל כך מבטיחה. הכסף יכול לעשות כסף כבר מסכומים נמוכים יחסית. לא חייבים להיות משקיעים גדולים זאת בהחלט השקעה שיכולה לבנות עתיד מבטיח ".

רוצים לקבל עוד פרטים על ההשקעה המשתלמת בפרויקט STEPS?
מלאו את הטופס המצורף:

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום