בגלל רון קובי: מאות אלפי שקלים למבקר

בעוד העיר ללא תקציב, בשל התנהלותו הכושלת של רון קובי, העירייה תאלץ להיפרד מ-800 אלף שקלים בגלל המלחמה שניהל קובי בעודו איש אופוזיציה נגד מבקר העירייה | בדיון בכנסת אמר יועמ"ש הוועדה לביקורת המדינה כי רון קובי היה אמור להיעצר והמשטרה היתה צריכה להגיש מנגדו כתב אישום

חדשות בארץ 4.8.2019 | 08:46

נועם רבקין פנטון, פלאש 90

רון קובי מסתבך שוב. עיריית טבריה צפויה לשלם 800 אלף ש"ח למבקר העירייה לשעבר בני אליהו, בעקבות סכסוך עם ראש עיריית טבריה רון קובי, כך דיווח הפרשן מוטי גילת ב'כאן11'.

על פי דיווחו, לפני כעשרה חודשים, בתאריך 5.11.18, התקיים דיון בוועדה לביקורת המדינה של הכנסת ובו הוקרן סרטון של רון קובי בהיותו איש אופוזיציה, מגדף את מבקר עיריית טבריה לשעבר בני אליהו. בסרטון נראה קובי אומר, "אז בואו תשימו לב חברים, בואו אני אפרוס לכם את הכוורת של בני אליהו, את התמנוניות שלו. אתם מבינים את התמנון הזה? הוא גם אוכל, גם שותה, גם נוסע על חשבונכם. ראש ארגון פשע שקוראים לו בני אליהו, איש קטן ועבריין גדול".

בדיון חשף אליהו, כי התלונן למשטרה נגד ראש העיר הנבחר רון קובי, בעקבות התנכלות שלו אליו, אך זו לא עשתה דבר, "זה שלוש שנים, פעמיים ביום, אני מקבל כאלו סרטונים", אמר.

"הוא מנהל מסע של הסתה נגדי. הוא פגע בפרטיות של אנשים וכך לדוגמה הוא הוציא את פרטי הארנונה של בני משפחתי. הגשתי לפחות 10 תלונות למשטרה אך היא לא עושה כלום. את כל התיקים היא סגרה. לקראת כהונתו של קובי, אעמוד על כך שיתאפשר לי לבקר את הכל גם עכשיו שהוא יהיה בראשות העירייה", ציין אליהו.

היועץ המשפטי של הוועדה תומר רוזנר אמר כי אם בן אדם מהרחוב היה אומר דברים פשוטים יותר ממה שנראה בסרטון, הוא כבר היה נעצר ובתוך שבוע היה מוגש נגדו כתב אישום.  "משרד הפנים צריך לנקוט בפעולות יותר אקטיביות בעניין וצריך לדרוש מפרקליט המדינה חוזר של מדיניות אכיפה כפי שיש לגבי עבירות אחרות של שלום הציבור. בנוסף, ראוי לקדם חקיקה שתטיל חיוב אישי בפקודות העירייה לראש רשות שלא יישם ויתייחס למבקר", אמר.

כאמור, בעקבות המקרה עיריית טבריה צפויה לשלם לבני אליהו 800 אלף ש"ח.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום