יוזמה: החברות יחויבו לאסוף מכם את הציוד

סוף לכאב הראש: יוזמה חדשה של שר התקשורת דוד אמסלם, תחייב את החברות השונות שאותם אתם נוטשים, לאסוף מכם את הציוד על ידי שליח שיגיע עד אליכם, דבר שיקל על הצרכנים את המעבר בין החברות

כלכלי 9.8.2019 | 08:44

סוף לטרדה נתב אלחוטי צילום: יח"צ


יוזמה חדשה ומבורכת של שר התקשורת: מפעילים יחויבו לאסוף ציוד מהלקוחות. המטרה של אמסלם, היא להפסיק את טרטור הלקוחות ולהסיר חסם מעבר בבואם לעבור חברה.

אמסלם מתכנן מהלך צרכני מובהק שמטרתו להסיר חסמי מעבר בין לקוחות האינטרנט ולחייב את המפעילים לשלוח שליח לאסוף ציוד במסגרת המעבר שלהם מחברה לחברה.

במסגרת היוזמה החברתית של אמסלם, חברות התקשורת יידרשו לאסוף ציוד קצה מבית הלקוח בבואם להתנתק או לעבור חברה.

המשמעות היא, שכל לקוח שמתנתק מהחברה ממנה הוא מקבל שירותים, כגון נתב אלחוטי, יוכל להחזיר את הציוד באמצעות שליח של החברה שיבוא לאסוף את הציוד בתיאום עמו. אמסלם הורה להוציא שימוע לקבלת עמדות הציבור.

המצב הנהוג היום הוא שמנוי שמבקש להתנתק מחברה או לעבור לחברה אחרת, נדרש להחזיר את הציוד לנקודת איסוף שהמפעיל קובע. לא תמיד הפתרון עובד ובלא מעט מקרים החזרת הציוד כרוכה בטרדה גדולה ללקוח, וכאשר הדבר לא מתבצע בזמן שהגדיר המפעיל הננטש, לפעמים הלקוחות גם נאלצים לשלם קנסות.

המטרה במהלך היא לשים סוף לעניין ועל מנת להפסיק את הטרטור של הלקוח. המשרד רואה בכך הסרה של חסם מעבר של לקוחות והגברת השקיפות למשתמשים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום