סער על הסערה בעפולה: "התרבות נפלה קרבן לקיטוב"

בעקבות הסערה בעפולה בגין פסיקת בית המשפט המחוזי על ביטול אירוע לציבור החרדי - גדעון סער תוקף • "אנחנו נמצאים בימים שלמרבה הצער גם נושא יפה כמו תרבות וכמו מוזיקה נופל קרבן לקיטוב הפנימי בחברה הישראלית" • "צריך לדעת לכבד את האחר עם המנהגים שלו"

חדשות בארץ 13.8.2019 | 14:09

מרים אלסטר, פלאש 90

בעוד מרבית חברי הליכוד שומרים על שתיקה אל מול החלטת בית המשפט המחוזי בנצרת שקבע כי אין לקיים את אירוע הזמר בהשתתפות הזמרים מוטי שטינמץ וחיים ישראל שיועד לציבור החרדי משום שהוא נוגד את חוק האפלייה שכן הוא אמור להתקיים תוך הפרדה בין נשים לגברים - בכיר הליכוד חבר הכנסת גדעון סער מגנה את ההחלטה. 

באירוע שהתקיים אמש בעיר צפת אמר חבר הכנסת גדעון סער כי, "אנחנו נמצאים בימים שלמרבה הצער גם נושא יפה כמו תרבות וכמו מוזיקה נופל קרבן לקיטוב הפנימי בחברה הישראלית אני חושב שצריך לשחרר אזורים מסוימים בחיים שלנו המתחים האלה מוזיקה ותרבות אלה דברים יפים החברה הישראלית היא באמת חברה מגוונת".

"אבל", הוסיף סער, "כמו שפה, בערב הזה, אני רואה פה חילונים ואני רואה פה דתיים - השונות היא לא דבר שדורש תיקון, המגוון הוא לא דבר שדורש שינוי, לא, הוא טוב, והוא מחזק, וצריך לדעת לכבד את האחר עם המנהגים שלו, עם דרך החיים שלו. וזו הדרך שבסופו של דבר נוכל לשמור על מדינת ישראל בחברה הישראלית".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום