הרוג ופצועים בפיגוע דקירה בצרפת

אדם אחד נהרג ותשעה נוספים נפצעו במהלך פיגוע דקירה בסכין בתחנת הרכבת התחתית ליד ליון, צרפת, כך דיווח ערוץ הטלוויזיה BFM TV • על פי הדיווח שלושה נפגעים נפצעו קשה, חשוד אחד נלקח למעצר • המניע לפיגוע לא ידוע

חדשות בעולם 31.8.2019 | 23:28

הטרור חוזר לאירופה? פלאש 90

 

אדם אחד נהרג ותשעה נוספים נפצעו במהלך פיגוע דקירה בסכין בתחנת הרכבת התחתית ליד ליון, צרפת, כך דיווח ערוץ הטלוויזיה BFM TV. על פי הדיווח שלושה נפגעים נפצעו קשה, חשוד אחד נלקח למעצר, המניע לפיגוע לא ידוע.

התקיפה אירעה בוילורבאן, פרבר ברום-מזרח העיר ליון בסביבות השעה 16:30, הרשויות בצרפת לא הגיבו על האירוע באופן רשמי. סוכנות הידיעות AP דיווחה, כי לפחות חשוד נוסף נראה נמלט מהמקום, המשטרה מחפשת אחריו. על פי משרד התובע המחוזי, בנוסף לפצועים הקשה, 20 אחרים טופלו לאחר שנתקפו בהלם. "היה איש אחד בתחנת האוטובוס מספר 57, שהתחיל לדקור אנשים בכל הכיוונים", אמרה נערה צעירה עם חולצה מוכתמת בדם לסוכנות הידיעות AFP. "הוא הצליח לגעת באנשים, הוא פתח את הבטן של איש אחד, הוא דקר בחור בראש", כך היא סיפרה בבכי.

ראש עיריית ליון, ג'רארד קולומב, הגיע במהירות למקום וקרא לאנשים "לא לשער את אופי הפיגוע". כמו כן משרד התובע המחוזי נגד טרור, לא התבקש להשתתף בחקירה בשלב זה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום