לעיני אשתו: הכה את האברך קשות באגרופים

"תעזוב את בעלי": נהג פרוע תקף אברך, נחקר במשטרה ומחר ייערך לו שימוע לקראת פיטוריו • כל הפרטים

חדשות בארץ 7.9.2019 | 23:32

צילום מסך מתוך הוידאו

אלימות בכביש לצערנו זה לא דבר חריג בכלל, בדרך כלל בין נהגים. נהגים פרועים יש גם לא מעט, אולם המקרה שאירע ביום חמישי האחרון הנו חריג במיוחד.

אברך צעיר צעד לצד אשתו שהסיעה עגלת תינוק - שנולד לפני שלושה שבועות בלבד - בני הזוג צעדו ברחובות השקטים של מושב יסודות בנחל שורק. איש לא חשב שתוך דקות ספורות יופר השקט שאופף בדרך קבע את המושב השיתופי.

היה זה ביום חמישי האחרון בסמוך לשעה 20:00. בני הזוג צעדו לכיון המכולת של המושב, כאשר הגיעו למעבר החצייה - הם הבחינו באוטובוס שמתקרב אליהם במהירות גבוהה. הבעל חצה את הכביש במהירות, אשתו חששה ונותרה על המדרכה לצד בנה הפעוט.

לאחר שהוריד את הנוסעים, האוטובוס מחברת "אפיקים" חזר לכיוונם, אז האברך דפק על דלת האוטובוס וצעק לנהג "סע לאט, כמעט הרגת אותנו". להתנצלות הוא כנראה לא באמת ציפה, אך בטח ובטח לא לתגובה שקרתה תוך שניות אחדות.

"הנהג עצר וירד מהאוטובוס", מספר ל'בחדרי חרדים' חותנו של האברך ואביה של אשתו, "הוא תקף מיד את חתני והפיל אותו לרצפה. אבל הנהג לא הסתפק בכך והחל לתת לו אגרופים לעיני אשתו ונוסעי האוטובוס שלא הבינו למה הוא תוקף קשות את האברך".

הנוסעים, גברים ונשים כאחד, צעקו לנהג שיפסיק אך זה לא עזר. "הבת שלי ניגשה וצעקה לנהג שיעזוב את בעלה, אך הוא איים עליה שיתקוף וירביץ גם לה", ממשיך אביה לתאר.

רק לאחר שנוסעי האוטובוס ירדו ומשכו את הנהג, זה פסק מאלימותו, עלה לאוטובוס והמשיך בנסיעה מבלי להעניק עזרה לאברך הפצוע. האברך קיבל טיפול רפואי ראשוני ופונה לבית החולים קפלן ברחובות - שם עבר בדיקות רפואיות ומשם ניגש לתחנת המשטרה בעיר יבנה והגיש תלונה.

הנהג הסורר נחקר על ידי משטרת ישראל כבר באותו הערב ועוכב בתחנת המשטרה ביבנה.

מחברת האוטובוסים נמסר כי "אפיקים מגלה אפס סבלנות לאלימות". מסתבר כי מנהליה ערכו בירור ראשוני מהיר, ומסרו ל'בחדרי חרדים' כי "נראה שיש אמת בתלונה, ועל כן הנהג זומן לשימוע מיידי למחר (ראשון) לפני פיטוריו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום