טוקר למגזין האמריקאי: "מטריחים יהודי בן 70 לבית המשפט"

לאחר הסערה וביטול ההופעה בחיפה, אמר מנחם טוקר בראיון בסוף השבוע למגזין האמריקאי הפופולרי 'עמי': "אני גם בטוח שמנדלבליט, שהוא בחור דתי ושר את שירי מרדכי בן דוד בביתו בשבת" 

חרדים 7.9.2019 | 20:58

לא זכור דבר כזה מנחם טוקר במוצ"ש בבנייני האומה צילום: יונתן הלפרין

 

לאחר סערת ההפרדה וביטול ההופעה בחיפה בבין הזמנים האחרון, העניק בסוף השבוע האחרון השדרן מנחם טוקר ראיון למגזין האמריקאי החרדי הנחשב 'עמי' - היוצא לאור בארה"ב, קנדה ואירופה.

טוקר אמר בראיון: "ראיתי איך מטריחים יהודי בן שבעים, מרדכי בן דוד, שבמקום ללכת לשמח ילדים בבתי חולים - צריך להיטלטל לבתי משפט ולהגן על דרכו".

לדבריו: "מנדלבליט לא הוציא הוראות חד משמעיות בנושא. אני גם בטוח שמנדלבליט, שהוא בחור דתי ושר את שירי מרדכי בן דוד בביתו בשבת - כואב אישית את מה שקורה בנושא". 

"איך בית המשפט מתערב באורח החיים החרדי שהוא לא מבין בו דבר? זו התערבות בוטה באורח החיים שלנו. היום הוא אוסר את אירועי המוזיקה, מחר גם יתערב בדרך בו אנו מלמדים את ילדינו בבתי הספר המופרדים, בדרך בו אנו מתפללים בהפרדה, ובכל היבט שהוא".

טוקר גם סיפר על ההופעה בבנייני האומה במוצאי שבת בשבוע שעבר: "למרות שהודענו על האירוע רק ברביעי בערב, כל הכרטיסים נמכרו באלפיהם בתוך יומיים. אני לא זוכר דבר כזה".

טוקר סיפר כי מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל "קיבל אותי לא פעם באהבה גדולה, שיבח את מעשיי ועודד אות"י. טוקר הוסיף: "זכיתי בשנה האחרונה לחייו של מרן להגיע לביתו ולהתברך ממנו באופן אישי, והוא אמר לי: "קח בידך מטה" - המיקרופון - ותעשה איתו דברים טובים".

"אני מקבל אינספור תגובות. קח למשל מקרה בו הופתעתי. אמר לי יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ, אדם לכאורה חילוני, שאמר לי שאשתו מדליקה נרות שבת והוא מקשיב לתכנית המביאה לו קדושה לשבת. או אפילו שלי יחימוביץ, גם היא פוליטיקאית מתנועת העבודה, שאמרה לי שהחלה להדליק נרות שבת בזכות התכנית".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום