שרה נתניהו מתגייסת: "התקשורת מנסה להרדים"

כל הכוחות מצד משפחת נתניהו מגויסים למען המטרה המעלה, לא רק האב ראש הממשלה והבן יאיר בטוויטר ובפייסבוק, גם האם שרה נתניהו בתמונה | אמש נאמה הגברת בפני נשים דוברות רוסית, כחלק מניסיון 'הליכוד' לנגוס בליברמן | שרה: "ניצחון הליכוד אמנם בהישג יד, אך עדיין רחוק. התקשורת מנסה להרדים את כולם"

פוליטי 10.9.2019 | 08:55

יונתן זינדל, פלאש 90

שבוע לבחירות הגורליות: אשת ראש הממשלה שרה נתניהו מתגייסת לטובת בעלה. היא נשאה אמש (שני) נאום בפני נשים מהמגזר הרוסי בכנס בחירות שהתקיים בתל אביב בהנחיית חברת הכנסת לשעבר טלי פלוסקוב שהצטרפה לליכוד יחד עם 'כולנו' של משה כחלון.

"אני שמחה מאוד להיות אתכם כאן היום. תמיד טוב לחזור לשורשים. תמיד מדברים על השורשים הפולניים של אבא, אבל אמא מבלרוס. אמא שלי אמנם שבעה דורות בארץ אבל תמיד אמרה לי - תזכרי שאנחנו ממינסק", סיפרה נתניהו.

"השנה נציין 30 שנים לעלייה הגדולה מברית המועצות. זאת עלייה חשובה, איכותית ומשכילה. העלייה לארץ היא משימה קדושה ואני גאה בכך שבעלי, בזמן שכיהן כשגריר ישראל באו"ם, נלחם על פתיחת שעריה של ברית המועצות עבור העולים".

לדבריה, "העלייה של דוברי הרוסית לישראל שינתה את ההיסטוריה היהודית. לעלייה מברית המועצות יש תרומה אדירה להצלחה של מדינת ישראל ולכך שהצלחנו להביא את ישראל להישגים חסרי תקדים. אני רואה את ההשפעה החיובית האדירה של ישראלים דוברי רוסית כמעט בכל תחום בישראל: בחקלאות, בהייטק, ברפואה, במוסיקה, בתיאטרון ובאקדמיה– בכל תחום. אני מעריצה אתכם, אוהבת אתכם וגאה בכם".

במהלך דבריה אמרה הגברת נתניהו כי "אין מקום בישראל למפלגות סקטוריאליות, הן מנציחות את הבעיות במקום לפתור אותן. ולכן, אני גם חושבת שהבית שלכם זה בליכוד".

ומנתה את מעלות התנועה, "מפלגה שהיא השדרה הרחבה, המרכזית והעממית של מדינת ישראל - שמכילה את כל הישראלים על כל קשת הגוונים. זאת מפלגת הליכוד, מפלגה שהיא בית".

"לגבי הבחירות בשבוע הבא", אמרה שרה נתניהו, "הבחירות הקרובות מאוד גורליות ואני מוכרחה להגיד לכם את האמת: ניצחון הליכוד אמנם בהישג יד, אך עדיין רחוק. התקשורת מנסה להרדים את כולם, אבל בפועל לפיד וגנץ חזקים והם הולכים להקים ממשלת שמאל".

לדבריה, "מי שהיה צריך עוד הוכחה לכך שליברמן בחר ללכת עם השמאל והמפלגות הערביות, קיבל אותה היום כשליברמן החליט להתנגד לחוק המצלמות. חוק המצלמות נועד לשמור על טוהר המידות, ומי שמתנגד לו, זה אומר עליו הרבה. לפני זמן קצר ליברמן עשה הסכם עודפים עם גנץ ולפיד והודיע שיתמוך בגנץ לראשות הממשלה. זאת עוד הוכחה מוצקה למעבר שלו לשמאל".

היא המשיכה וגילתה בקיאות בנעשה ואמרה, "זה ברור שליברמן הולך עם ממשלת שמאל ולכן חשוב מאוד שכל מי שרוצה ממשלת ימין, בהנהגת נתניהו יצביע רק לליכוד. ההצבעה בישראל היא לא בשני פתקים. יש רק פתק אחד: מחל - הליכוד. כל מי שרוצה את בעלי בנימין נתניהו כראש ממשלה הבא של ישראל - ורוב העם רוצה אותו - צריך להצביע הליכוד מחל".

לסיום הזכירה, "כולנו כאן נשים. דואגות להורים, לילדים וכשאנחנו חושבות על מי ישמור על הילדים שלנו, אנחנו חושבות על שם אחד בלבד - בנימין נתניהו. ולכן אסור לנו להישאר בבית ב-17.9. צריך להביא את כולם ולהצביע בפתק אחד - מחל, הליכוד".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום