עודה התגרה בנתניהו וכינה אותו 'שקרן'; ח"כים נאלצו להפריד

סערת חוק המצלמות: יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה הצמיד לפני שעה קלה מצלמה לפניו של רה"מ, כינה אותו "שקרן" והורחק • מוקדם יותר התעמת ליברמן עם נתניהו: "אדוני ראש הממשלה, תפסיק לשקר, לזייף ולעבור על החוק" • נתניהו: "ליברמן חובר לערבים" • כל הפרטים

פוליטי 11.9.2019 | 11:33

יצחק הררי, דוברות הכנסת

סערת חוק המצלמות: יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה הצמיד לפני שעה קלה (רביעי) מצלמה לפניו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כינה אותו "שקרן" והורחק מהאולם ע"י מקורבו של נתניהו, חה"כ מיקי זוהר. צפו בתיעוד.

כזכור, מוקדם יותר יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, פתח במתקפה חזיתית כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת לאחר שהאחרון תקף מוקדם יותר הבוקר.

ליברמן כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "אדוני ראש הממשלה, תפסיק לשקר, לזייף ולעבור על החוק. אתה מסרת את חברון לערפאת, הצבעת בעד גרוש יהודים מגוש קטיף, טרפדת את חוק עונש מוות למחבלים, מעביר בכל חודש דמי פרוטקשן לחמאס וממשיך לשתף פעולה עם אחמד טיבי ואיימן עודה, כמו ששיתפת פעולה עם הראשון בוואי פלנטיישן, ועם האחרון אחרי הבחירות האחרונות, בהצבעות כאלו ואחרות בכנסת".

ליברמן הוסיף לתקוף, "שני הגורמים היחידים שיש להם עניין בליבוי אש, באמצעות הצעת חוק זיוף הבחירות שהגשת לכנסת, הם הרשימה המשותפת ואתה. אין לך שום כוונה לפקח על הבחירות, יש לך עניין לפוצץ את הבחירות. אתה לא מתכוון להציב מצלמות, לא במאה שערים ולא בבני ברק, אלא לשבש את הבחירות בקלפיות ש"ישראל ביתנו" חזקה בהן, באמצעות מצלמות, באמצעות בריונים ובהפצת פייק ניוז ברשתות החברתיות".

עוד אמר יו"ר ישראל ביתנו לנתניהו, "אתמול המשכת להציף את הרשת בשקרים עליי ועל "ישראל ביתנו", בפוסט מזויף, עם תמונה שלי ולוגו של "ישראל ביתנו", והגשנו תלונה על כך במשטרה. השקרים שלך בנוסח "הערבים נוהרים באוטובוסים לקלפיות" או "הריבונות על בקעת הירדן" כבר לא מרגשים אף אחד. כמי שמכיר אותך היטב אני יכול לומר לציבור שאתה תחיל ריבונות על בקעת הירדן רק אחרי שתחיל ריבונות על מדבר סהרה. כל הספינים למיניהם הם ניסיון נואש שלך להסיח את הדעת מהכניעה המבישה שלך לטרור, מהכניעה שלך לגורמים החרדים הקיצוניים ביותר ומהגרעון התקציבי. רק ״ישראל ביתנו״ תמנע ממשלת הלכה. כפי שאמרתי נפגש בקלפי".

נתניהו מצדו אמר מוקדם יותר כי אם ליברמן יעדר מחוק המצלמות, המשמעות היא שהוא חובר לערבים ולשמאל: "חוק המצלמות עולה להצבעה היום בעוד כמה שעות. ליברמן הודיע שיתנגד לחוק, לא יבוא להצבעה ובכך יפיל את החוק. אם ליברמן וסיעתו יבואו להצביע, יהיה הרוב הדרוש להעביר את החוק ברוב של יותר מ-61 ח״כים".

ראש הממשלה הוסיף: "אני קורא לליברמן להתעשת, לא לחבור ללפיד-גנץ אחמד טיבי ואיימן עודה, להגיע לכנסת ולהצביע בעד החוק החשוב הזה שימנע זיופים וגניבת בחירות. ליברמן, אם לא תגיע להצביע, זאת הוכחה נוספת לכך שחברת לממשלת השמאל של לפיד-גנץ והמפלגות הערביות. ההחלטה בידיך".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום