בת ארבעה חודשים נשכחה ברכב למשך שעתיים; מצבה קל

למרות האזהרות הרבות והאמצעים למניעת שכחת ילדים ברכב, בשעות הבוקר (רביעי) נשכחה פעוטה כבת ארבעה חודשים ברכב נעול למשך כשעתיים בטירת הכרמל • פונתה במצב קל לבית החולים רמב"ם בחיפה

חדשות בארץ 18.9.2019 | 17:43

שוב זה קרה רכב בו נשכח פעוט למוות צילום: באדיבות המצלם

 

ושוב זה קרה: למרות האזהרות הרבות והאמצעים למניעת שכחת ילדים ברכב, בשעות הבוקר (רביעי) נשכחה פעוטה כבת ארבעה חודשים ברכב נעול למשך כשעתיים בטירת הכרמל. היא חולצה ופונתה במצב קל לבית החולים, שם הבהירו כי אם הייתה נשארת ברכב עוד זמן לא רב, הייתה מתרחשת טרגדיה קשה.

בסמוך לשעה 10:40 התקבל דיווח במוקד מד"א על פעוטה שככל הנראה שהתה זמן ממושך ברכב נעול בטירת הכרמל. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לפעוטה והיא פונתה במצב קל, בהכרה, עם סימני מכת חום קלה, לבית החולים רמב"ם בחיפה.

"כשהגענו לרחוב ראינו את הפעוטה מוחזקת בזרועות גבר בסמוך לבניין" סיפר חובש בכיר במד״א מוטי כהן, "סיפרו לנו שהיא שהתה זמן ממושך ברכב סגור. היא הייתה בהכרה, חמה למגע, עם סימנים קלים של מכת חום. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל פעולות קירור, ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה יציב".

בתום הטיפול בתינוקת בחדר המיון בבית החולים רמב"ם. אמרה דר' דנה מרום כי "התינוקת פונתה עם חום מעט גבוה, אחרי פעולת קירור דחופה ומוצלחת של מד"א. היא עברה בדיקות מקיפות וטיפול והועברה למחלקת ילדים".

עוד הוסיפה דר' דנה מרום, כי "אם הייתה נשארת ברכב עוד זמן לא רב - הייתה מתרחשת טרגדיה קשה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום