בהלה בקבלת קהל אצל רבי דוד אבוחצירא: נעצר אדם עם סכין

דרמה הערב בחצרו של האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא בנהריה, אדם שהגיע לישיבתו של הרב עם סכין, נוטרל והוצא מהמקום, שוטרים שהגיעו למקום עצרו את האיש והוא נלקח לחקירה. מחר יובא לבית המשפט ויישלח לבדיקה פסיכיאטרית | ל'בחדרי' נודע כי ניסה בעבר לתקוף את הרב ונעצר

חדשות בארץ 21.9.2019 | 21:55

ארכיון | שוקי לרר

שמועות ברשת בדקות האחרונות על ניסיון דקירה בחצרו של האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא, מבדיקת 'בחדרי חרדים' עולה כי אדם נכנס לישיבת 'אביר יעקב', לאחר שהחל לצעוק במקום, הוא העלה את חשדם של התלמידים, שמא הוא נושא סכין ומבקש לפגוע ברבי דוד ולכן הם מיהרו להוציאו מהמקום ולהזעיק את המשטרה.

השוטרים שהגיעו למקום עיכבו את החשוד ובחיפוש ראשוני שנערך על גופו לא נמצאה סכין, אולם כעבור דקות הביאו מקורבי הרב אל השוטרים, סכין שהוציאו מידו של החשוד בטרם הגעת המשטרה.

המשטרה עצרה לחקירה את החשוד תושב עכו כבן 40, בחשד שנכנס בכוח אל חצרו של רבי דוד, תוך גידופים וניסיון תקיפה, כשברשותו כאמור אותרה סכין.

יצוין כי למרות הדיווחים השונים ברשת, האיש לא התקרב אל הרב ולא ניסה לתקוף או לדקור אותו. 

מדוברות המשטרה נמסר, "הערב התקבל דיווח במוקד 100, על כך שתושב עכו כבן 40 נכנס בכוח אל ישיבה בעיר נהריה, תוך שהוא מגדף את הרב וכאשר בלמו אותו עוזריו ומנעו את התקרבותו, נתפסה ברשותו סכין".

"כוח משטרה הגיע למקום ועצר את החשוד, לצד תפיסת הסכין כראיה, כאשר מחר יובא אל בימ"ש לדיון בבקשה להאריך את מעצרו והעברתו לבחינה של גורמי מקצוע", כך על פי המשטרה.

הבהלה בקרב אנשי הרב התגברה, בעיקר נוכח הרצח המזעזע ביולי 2011 של המקובל רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל, אחיו של רבי דוד שליט"א, על ידי אשר דהן תושב אלעד, בזמן קבלת קהל, בעת שהרב אבוחצירא קרא פתק שעליו נרשמה בקשתו של דהן.

מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי החשוד כבן 40, נעצר על ידי המשטרה לפני מספר שנים בעקבות ניסיון לתקוף את הרב, הוא נשפט ואושפז בבית חולים פסיכיאטרי.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום