7 שנות מאסר על העיתונאי שדרס את החרדי

7 שנות מאסר נגזרו היום על העיתונאי הספרדי שדרס את הפסנתרן החרדי חיים טוקצ'ינסקי. ביהמ"ש קבע כי עליו לפצות את משפחתו ב-150 אלף שקלים

חדשות בארץ 22.9.2019 | 15:37

באדיבות המצלם

בית המשפט המחוזי בירושלים, גזר היום (ראשון) על חוליו דה לה גווארדיה 7 שנות מאסר ופיצוי בסך 50 אלף ₪, לאחר שהודה והורשע בעבירות הריגה, הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בשכרות, אי ציות לרמזור אדום ונהיגה במהירות מופרזת.  

בספטמבר 2018 נהג הנאשם ברכבו כשהוא שיכור ובמהירות העולה על המותר, חצה את צומת הרחובות המלך ג'ורג' ורמב"ן ("כיכר פריז") בירושלים ברמזור אדום, ופגע בעוצמה בחיים טוקצ'ינסקי ז"ל, אשר החל לחצות את הכביש במעבר החציה. הנאשם לא עצר את רכבו לאחר הפגיעה, לא הזעיק את כוחות ההצלה ועזב את המקום. כתוצאה מהפגיעה הקשה, המנוח נפצע אנושות בראשו ומת במקום.

הנאשם הודה בעבירות החמורות שביצע במסגרת הסדר טיעון, והורשע בכל העבירות שיוחסו לו מלכתחילה. הפרקליטות עמדה בקשר עם משפחת המנוח וקיבלה החלטות תוך התחשבות בעמדתם.

עו"ד אפרת פילזר ביזמן מפרקליטות מחוז ירושלים: "בערב חג סוכות, בשל התנהגותו הפושעת של הנאשם הלך לעולמו ברגעים אחדים אדם צעיר שכל עתידו לפניו. שום עונש לא ייתן מזור למשפחה הכאובה, אשר נותרה עם חוסר וחלל שלא ניתן למלא ועם תחושת אובדן קשה אשר תישאר בליבם לעד".

"נבקש ביום הזה לחזק את ידי המשפחה ולקוות כי עונש המאסר הממושך שנגזר היום על הנאשם, יהווה ולו תרומה מסוימת בעצירת התופעה המגונה של נהגים פושעים שנוטלים חיים ולאחר מכן אף בוחרים לברוח מהמקום מבלי להושיט עזרה לנפגעים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום