זעזוע בבני ברק: בת 42 נעצרה באלימות ובבכי

ברחוב השומר בבני ברק נעצרה הערב חרדית על ידי שוטרי תנועה וסירבה להזדהות בפניהם ולהציג תעודה מזהה • במקום פרצה מהומה, כאשר עוברים ושבים ניסו להתערב למען שחרורה • ראש העיר הגיע לתחנת המשטרה במטרה לדרוש את שחרורה • עד ראיה ל'בחדרי': "זה פשע. אני ראיתי הכל. אני פשוט בהלם"

חדשות בארץ 24.9.2019 | 21:20

אילוסטרציה | דוברות המשטרה

מהומה פרצה הערב (שלישי) ברחוב השומר בבני ברק, בעקבות כך ששוטרי תנועה עיכבו לחקירה חרדית בת 42, ועשרות התקהלו מסביב ודרשו לשחררה.

מהפרטים שנמסרו ל'בחדרי חרדים' עולה כי היא חצתה את הכביש שלא במעבר חצייה, והתבקשה על ידי שוטרת להזדהות, אולם התנגדה והחלה לברוח. בעקבות כך, נעצרה.

במיקום זה ברחוב השומר, צמוד לתחנת ההזנקה של כיבוי האש, עומדים בדרך קבע שוטרי תנועה האוכפים עבירות תנועה של כלי רכב בעיקר, אי שמירה על מתן זכות קדימה להולכי רגל ועוד.

בתיעוד וידאו שהופץ ברשתות החברתיות, נראות שתי שוטרות אוחזות באשה, כאשר אחת מהן מושכת אותה בחוזקה, תוך שעוברי אורח שהתקהלו צועקים להם "מה קרה לכם, תעזבו אותה, אתם תשבו בכלא".

השוטרות אוזקות את החרדית, תוך שהיא פורצת בבכי. אחד מעוברי האורח ניסה להרגיע את הרוחות, קיבל הסבר מהשוטרת כי לא ניתן לתת לה דו"ח ללא שתציג תעודה מזהה והיא סירבה להזדהות ולהציג תעודה מזהה.

בעקבות ההתקהלות ההמונית, הוזעקו למקום כוחות משטרה נוספים כדי לסייע לשוטרים במקום והחרדית עוכבה לחקירה.

"האישה עברה שלא במעבר חצייה, מכיוון המרכול 'יש' לעבר מכבי האש" אומר ל'בחדרי חרדים' דוד, עד ראייה שנכח במקום. "השוטרת ניגשה אליה וביקשה שתציג תעודת זהות, אך היא סירבה והחלה לברוח. השוטרים רצו אחריה, עיכבו אותה, הרביצו לה, שמו לה אזיקים והכניסו אותה לניידת" הוא מתאר.

עד ראייה נוסף שחייג בהיסטריה ל'בחדרי חרדים' שיתף את תחושותיו מהזירה ואמר, "מה שהם עשו זה פשע. אני ראיתי הכל. אני פשוט בהלם. הייתי במכבי, בצאתי ראיתי מהתחלה שהיא ניסתה להתחמק וזה ממש לא היה מידתי ההתנהגות של המשטרה וכמות הכוח שהופעלה כלפיה, היא לא מחבלת זה מגעיל".

בתוך כך, ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין וצוות לשכתו הגיעו לתחנת המשטרה ברח' הקישון בבני ברק, במטרה לדרוש את שחרור האישה שנעצרה. לדברי ראש העיר, "לא יעלה על הדעת לעצור כך באלימות וללא סיבה מוצדקת אישה חרדית".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר שהאישה זוהתה בתחנת המשטרה היא קיבלה דו"ח על חציית כביש שלא במעבר חצייה ושוחררה לדרכה.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום