כתב אישום יוגש נגד מי שהתכוון לתקוף בסכין את רבי דוד אבוחצירא

ארבעה ימים לאחר מעצרו של בן 39 תושב עכו, שהודה כי הגיע לבית מדרשו של רבי דוד אבוחצירא כדי לפגוע בו, יוגש נגדו כתב אישום בהליך מזורז •  "אני מודה אחרי שהוא קילל אותי והגיעו מים עד נפש"

חדשות בארץ 25.9.2019 | 14:29

תומר אילוז, ויקיפדיה

לבית משפט השלום בקריות, הובא הבוקר בשנית מי שנעצר במוצאי שבת החולפת במהלך קבלת הקהל של המקובל רבי דוד אבוחצירא, שם קילל את הרב ואף ניסה לתקוף אותו באמצעות סכין.

"אני לא רוצה עורך דין. אני בטוח" אמר בפתח הדיון, כאשר הוצע לו עורך דין מטעם הסנגוריה הציבורית. "בית המשפט הסביר לי את המצב בתיק ואני עונה לבית המשפט שאני חרף הסברי בית המשפט לא רוצה עורך דין".

החשוד בן ה-39 מעכו שנעצר והודה, הוסיף כי הוא מודע למסמך רפואי שהגיע לבית המשפט, שבמהלכו מבקש בית החולים מזור עוד מספר ימים על מנת לבצע הערכה פסיכיאטרית ובדיקת חוות דעת האם החשוד כשיר לעמוד לדין.

לאור מצבו הנפשי שעדיין נמצא בבדיקה, נציג המשטרה בדיון ביקש להאריך את מעצרו ביממה נוספת, עד אז יוגש נגדו כתב אישום בהליך מזורז ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

עם הגשת כתב האישום מחר, ימונה לו סנגור מטעם הסנגוריה הציבורית, למרות התנגדותו לייצוג משפטי.

סגן נשיא בית משפט השלום בקריות, ערן נווה, קיבל את בקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד בתנאי אשפוז בבית החולים מזור, עד למחר בשעה 10.00, לצורך הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

"נתתי 150 ש"ח מקצבת ביטוח לאומי. קיבלתי 10 קללות שחורות. תקפתי את הרב" אמר החשוד לשופט ביום ראשון השבוע, "אני מודה אחרי שהוא קילל אותי והגיעו מים עד נפש".

לדברי החשוד, "זה לא שאני מסתיר דברים, לא ייתכן שבית המשפט ישפוט אותי ויהיה צדק ואני מקלל אותך". מאחר והחשוד מוכר למשטרה אחרי שבעבר נעצר על עבירה דומה של ניסיון תקיפת הרב אבוחצירא, אמר "אני לא סוכל מבעיות נפשיות, לא היתה לי רדיפה אליו. אני מאובחן ומקבל טיפול כל שבועיים, אני לא סובל מסכיזופרניה, לא סובל מקללות".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום