בית המשפט הרשיע הדורסת של לאה ז"ל

בית המשפט גזר היום 4.5 שנות מאסר בפועל וכן מאסר על תנאי וכנס כספי של עשרות אלפי שקלים על צילה גוטרפריד שדרסה בתחילת השנה את לאה חולדרוב ז"ל, חרדית ואם לשישה

חדשות בארץ 26.9.2019 | 14:13

חרדית, אם לשישה תאונת פגע וברח בצומת סביון צילום: דוברות מד"א

 

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום 4.5 שנות מאסר על צילה גוטרפריד (62) שהורשעה בגרימת מותה ברשלנות ובהפקרתה של לאה חולדרוב ז"ל בת 49, חרדית תושבת אור יהודה.

התאונה ארעה בצומת סביון ב-29.10.18. על פי גזר הדין, הנאשמת נהגה במכוניתה ופגעה במנוחה בשעה שחצתה בהליכה מעבר חצייה, בנסיעה רצופה, לא האטה בשום שלב לפני מעבר החצייה ופגעה בעוצמה רבה במנוחה.

בית המשפט קבע, כי לבד מהחובה להאט ולעצור לפני מעבר החצייה, לא היתה כל מניעה שהנאשמת תבחין בהולכת הרגל מבעוד מועד וכי הנאשמת הבחינה לראשונה במנוחה רק כאשר היתה על מכסה המנוע של מכוניתה.

עוד קבע בית המשפט, כי רמת הרשלנות שהפגינה הנאשמת היתה ברף העליון וכי לאחר הפגיעה במנוחה המשיכה בנסיעה כאשר המנוחה מוטלת בצד הדרך, עצרה עשרות מטרים מהמקום כי חשה ברע והקיאה ולאחר מכן המשיכה בשגרת יומה.

הנאשמת לא עצרה במקום התאונה, לא הזעיקה עזרה ולא הודיעה למשטרה על מעורבותה בתאונה. בחלוף 24 שעות נעצרה הנאשמת בביתה הודות לחקירה מאומצת של המשטרה.

עוד קבע בית המשפט: "יש להביא נתון נוסף משמעותי המטה את הכף לחובה. תופעת הפקרה לאחר פגיעה הפכה למרבה הצער לחיזיון נפרץ במקומותינו. יש אפוא לצעוד במתווה שנקבע בסעיף 40 ז' לחוק העונשין המורה לנו להביא במניין השיקולים את הצורך בהרתעת הרבים".
 
על הנאשמת הוטלו 4.5 שנות מאסר, מאסר על תנאי, פסילה רישיון הנהיגה למשך 15 שנים ופיצוי למשפחת המנוחה בסך 70,000 ₪.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', חרדית, אם לשישה, שבה מעבודתה בשעות אחה"צ, ונפגעה מרכב חולף בכביש 461 סמוך לתחנת הדלק בצומת סביון. נהגת הרכב הפוגע, עזבה את המקום והותירה את הפצועה שרועה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה. לאה ע"ה אותרה על ידי רכב שחלף במקום ופונתה במצב אנוש לבית החולים תל השומר, אך לאחר שבוע נפטרה מפצעיה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום