אחרי שכינה אותו "פרעה": רובינשטיין התפייס עם כרמל שאמה

ערב יום הדין - ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין באווירה מפויסת לחלוטין • אחרי שכינה את רה"ע רמת גן כרמל שאמה הכהן "פרעה" ועורר סערה - הבוקר הוא התפייס עמו • רובינשטיין דיבר בשבח המשטרה - למרות שרק לפני יומיים תקף אותה בחריפות והחרים טקס משותף

חדשות בארץ 26.9.2019 | 14:03

פלאש 90

יממה וחצי לאחר שהגיע לתחנת המשטרה בבני ברק כדי לפעול לשחרורה של אשה בת 42 שנעצרה על שחצתה כביש שלא מעבר חצייה, ראש העיר אברהם רובינשטיין חזר לתחנת המשטרה - הפעם מפויס לחלוטין.

אתמול (רביעי) אמור היה להתקיים טקס הרמת כוסית בעיריית בני ברק בהשתתפות אנשי המשטרה, אולם בשל מעצרה של האשה והזעם בקרב הציבור - זו בוטלה והתקיימה בהמשך ללא נוכחות אנשי המשטרה.

אולם הבוקר, בטקס הרמת כוסית במשטרת מרחב דן ותחנת בני ברק, הגיע ראש העיר רובינשטיין ושיבח את פעילות המשטרה. "אני חושב שהשיתוף פעולה שיש לעיריית בני ברק בשנים האחרונות, ובעזרת השם יהיה גם בהמשך, זה סמך ודוגמא לשיתוף פעולה פורה בין כל חלקי האוכלוסייה".

עם זאת, יודגש כי ראש העיר כלל לא התייחס לאירוע של מעצר האשה החרדית.

בפתח דבריו קיבל רובינשטיין את פניו של ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה-הכהן, אותו כינה לפני שלושה חודשים "פרעה", במהלך פאנל בנושא דיור, בתגובה לדבריו של ראש עיריית רמת גן שאמר ש"העיר בני-ברק מהווה איום אסטרטגי על רמת גן". היום, רובינשטיין במסע מפויס משהו, כינה אותו "עֲמִיתִי ראש עיריית רמת גן".

"המשטרה יחד עם העירייה מאגדת את כווולם בלי יוצא מן הכלל" אמר ראש העיר רובינשטיין, "האינטרס הוא משותף, יש לנו בארץ הקטנה שלנו עם קטן, אבל עם נבחר, שצריך לתת את המראה איך צריך להיראות בן אדם. אנחנו צריכים ביתר שאת ביתר עוז להיחלץ חושים ולעבוד ביחד".

בטקס השתתפו ניצב דוד ביתן מפקד מחוז תל אביב, נצ"מ שלמה (מומי) בוריה מפקד מרחב דן, סנ"צ יאיר ויצנברג מפקד תחנת בני ברק, סנ"צ הוד לוי קצין אג"מ דן, נתי יקוטי מפקד שיטור עירוני בני ברק, הרב חנניה צ'ולק יו"ר עזר מציון, ואליהו ארנד, עוזרו של סגן ראש העיר מנחם שפירא ראש אגף השיטור העירוני ושלמה לאבין מארגון השומרים.

בסיום דבריו הוסיף "תודה רבה למשטרה, לתחנת בני ברק, למרחב, למחוז, לכל משטרת ישראל לשיתוף הפעולה". עוד הוסיף והודה לארגון 'השומרים' שגם איתם יש שיתוף פעולה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום