לאחר שפוטרו: ראש הממשלה מתפייס עם בנט אך מתעלם משקד

היחסים של ראש הממשלה נתניהו עם צמד השרים לשעבר איילת שקד ונפתלי בנט ידעו עליות ומורדות בשנים האחרונות, ובתקופה האחורנה הגיעו לשפל עם פיטוריהם של ראשי 'הימין החדש' מתפקידיהם. לאחרונה מדווח כי נתניהו מפשיר את היחסים עם בנט, אך מתעלם בהפגנתיות משקד

פוליטי 6.10.2019 | 15:28

הדס פרוש, פלאש 90

לאחר שיחסיהם לאורך השנים האחרונות ידעו עליות ומורדות, כשלאחרונה היחסים הגיעו לשפל  אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו פיטר את ראשי 'הימין החדש' נפתלי בנט ואיילת שקד - נתניהו מתפייס עם בנט אך ממשיך להתעלם מאיילת שקד.

מאז הבחירות דווח כי הקשר בין השר לשעבר בנט לראש הממשלה נתניהו השתפר, כאשר השניים משוחחים לעיתים תכופות ואף קיים ביניהם ציר פוליטי לטובת הקמת ממשלה או הליכה לבחירות חדשות, שעל פי חלק מהדיווחים, האפשרות לחבירה עם הליכוד גם נמצאת על השולחן.

גם בנט עצמו הודה היום (ראשון) בראיון לערוץ בכנסת כי "הייתי אומר שאני רתום יחד עם נתניהו להקמת ממשלה, אני יודע שהוא רוצה להקים ממשלה", עוד הוסיף בנט, כי "דיברתי איתו גם הבוקר והוא נחוש להקים ממשלה. יש שיפור ביחסים אבל אני לא עכשיו סופר ואומר מה אני יקבל מזה אני לא מחפש יחסית".

מנגד, כלפי השרה לשעבר איילת שקד נראה כי היחסים עדיין מתוחים, כאשר בתצלום המסורתי של ראשי המפלגות ביום השבעת הכנסת היה נראה כי נתניהו התעלם בכוונה תחילה מהשרה לשעבר שקד, תוך שהוא לוחץ את ידיהם של דרעי, גנץ ועמיר פרץ.

בנוסף, מהפרסום של העיתונאית מורן אזולאי עולה, כי מקומה של שקד העומדת בראשות מפגלת ימינה שונה בדקה האחרונה, כאשר תחילה הייתה אמורה לשבת בסמוך לרעיית ראש הממשלה - הגברת שרה נתניהו, כשביניהם חוצצת נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות ובעלה, אלא שמקומה שונה למקום רחוק מהגברת נתניהו לצידו של בני גנץ.

שקד עצמה התייחסה אמש (מוצ"ש) להתעלמות בהפגנתיות של נתניהו ואמרה ב'החדשות': "אני באמת לא רוצה להתייחס לכן לחץ או לא לחץ, בעיני זה פחות חשוב, מה שכן חשוב הוא לקחת את ההחלטות הנכונות לטובת מדינת ישראל - ההחלטות הפוליטיות שלי הם תמיד לטובת עם ישראל ולא עם סיבות כאלה ואחרות".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום