נריה זארוג פונה בלילה מתחנת המשטרה לבית החולים

נריה זארוג, המורחק המנהלי שתועד כאשר השוטרים מתייחסים אליו באופן לא הולם ומביאים לפציעתו, פונה במהלך הלילה מתחנת המשטרה לבית החולים לצורך קבלת טיפול

חדשות בארץ 11.11.2019 | 14:48

נריה זארוג מחובר לברזלים צילום: באדיבות המצלם

המורחק המנהלי נריה זארוג הוחזר לפני זמן קצר (שני) מבית החולים לתחנת המשטרה במחוז ש"י. זארוג טופל במהלך כל הלילה בבית החולים ונחקר רק כעת.

לפני החקירה ניתן לזארוג להתייעץ עם עו"ד נתי רום אשר מיצגו מטעם ארגון חוננו. זארוג סיפר כי שהה כל הלילה בבית החולים וכי הוא סובל ממכות וחבלות בכל חלקי גופו.

זארוג נחקר בחשד להפרת צו ההרחקה המנהלי, וזאת בעקבות שנשאר להתגורר ביישוב יצהר בניגוד לצו אר מרחיק אותו מביתו. בנוסף הוא נחקר בחד להכשלת השוטרים וזאת בעקבות התבצרותו בדירה אמש.

בהמשך היום יובא זארוג לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה, לדיון בעניינו.

ממשטרת ישראל נמסר: בתאריך 10.11.19 הגיע כוח משטרתי לבית השוכן ביישוב יצהר במטרה לעצור חשוד בגין הפרת צו הרחקה שהוצא ע"י האלוף וצו מעצר שהוצא על ידי בית המשפט ואשר אוסר עליו להימצא באיזור השומרון.

עם הגעת הכוחות אותר החשוד כשהוא מסתתר בבית ורגליו מקובעות במתקן מסיבי העשוי מברזל בשרשראות ומנעולים לרצפת הבית, ללא אפשרות לפתיחתו וזאת בכדי להקשות ולמנוע מהשוטרים לעוצרו.

במהלך פעילות הכוחות, הקיפו את הבית מאות מתקהלים שניסו למנוע את מעצרו, חסמו את צירי הכניסה ליישוב, גרמו נזק לרכבי כיבוי ומנעו את כניסתם של רכבי הביטחון ליישוב.

חלקם תקפו את השוטרים, יידו אבנים והשליכו בקבוקי צבע וחפצים לעברם וגרמו לפציעתם של שלושה שוטרים וחלקם התבטאו כלפי השוטרים באופן בוטה, בקללות וגידופים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום