בעקבות מזג האוויר: כוננות גבוהה בפני שריפות

בעקבות השרב הכבד והצפי להחרפה במזג האוויר החם, כוננות שריפות מוגברת בכל רחבי הארץ • האזרחים מתבקשים שלא להדליק אש בשטחים פתוחים, לגלות עירנות ולדווח למוקד כיבוי אש [102] או למוקד העירוני 106 על כל מקרה בו קיים חשד להתלקחות אש

חדשות בארץ 11.11.2019 | 15:02

חשש מפני שריפות צילום: pixabay

עיריית חיפה הודיעה היום (שני) על כוננות גבוהה בפני סכנת שריפות. העירייה פונה לתושבים בבקשה להימנע מהדלקת אש בשטחים פתוחים, ולהזמין באופן מיידי את לוחמי האש בכל מקרה, בו הם נתקלים בתחילתה של התלקחות אש.
 
על פי תחזית מזג האוויר, תנאי השרב, שהתפתחו באזורנו לפני מספר ימים, צפויים להימשך עד ליום רביעי, והם ילוו ברוחות מזרחיות יבשות.

בהתאם לתחזית זו, העלתה עיריית חיפה את דרגת הכוננות לרמת שיא, לאחר שכבר בשבוע שעבר העלו אגף הביטחון והיחידות הביצועיות בעירייה את רמת העירנות והמוכנות לסכנה של התפתחות שריפות.

במקביל, תגברה העירייה את כלל סיורי אגף הביטחון ואגף הפיקוח הכללי ברחבי העיר וכן מיקדה את המצלמות הטרמיות לעבר יערות הכרמל והשכונות הגובלות בהן.

העירייה פונה לתושבים בבקשה להקפיד שלא להדליק אש בשטחים פתוחים, לגלות עירנות ולדווח למוקד כיבוי אש [102] או למוקד העירוני 106 על כל מקרה בו קיים חשד להתלקחות אש.

במקביל, עיריות נוספות ומועצות מקומיות בפרט במקומות המיוערים הוציאו הנחיות דומות.

כזכור, אתמול (ראשון) בעקבות החום הכבד פרצו שריפות ליד צור הדסה. צוותי כיבוי מתחנת ירושלים יחד עם טייסת הכיבוי "אלעד" השיגו לאחר מאמצים רבים שליטה בלהבות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום