בני גנץ: "לא תהיה השפעה על התהליך הפוליטי"

בדבריו שנשא יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ לפני זמן קצר, הוא בירך על חיסול המחבלים, חיזק את חיילי צה"ל ותושבי הדרום, אך הבהיר כי לא תהיה לאירועים השפעה על ההליך הפוליטי

פוליטי 12.11.2019 | 13:50

בני גנץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר כחול לבן בני גנץ התייחס בסרטון שפרסם להסלמה בעקבות חיסולי הבכירים. לצד ברכות על החיסול ומילות עידוד הבהיר הרמאכ"ל לשעבר כי לפעולה לא תהיה השפעה על התהליך הפוליטי המתקיים בימים אלו.

"אזרחי ישראל" פתח גנץ, "המחבל בהא אבו אל עטא שחוסל הלילה היה בן מוות. בדיוק כמו אחמד ג'עברי רמטכ"ל חמאס, בדיוק כמו כל טרוריסט שמוציא לפועל פעולות רצחניות כנגד אזרחי ישראל".

למען ביטחון ישראל, הדרג המדיני והביטחוני צריכים לעיתים לקבל הכרעות קשות, תוך הערכת המחיר שיהיה להן. כזו הייתה ההחלטה על המבצע הלילה עליה עודכנתי מבעוד מועד. מדובר בהחלטה נכונה מבצעית ומדינית".

"אני מבקש להדגיש" אומר גנץ, "כחול לבן בראשותי תשים תמיד את ביטחון האזרחים לפני הכל. לפעולה זו לא תהיה השפעה על התהליכים הפוליטיים המתקיימים".

"אני מבקש להביע את הערכתי לצה"ל ולגורמי הביטחון ולחזק את תושבי הדרום ואת כלל אזרחי ישראל וקורא לכולם להישמע להנחיות פיקוד העורף. הנחיות שיש בהן בכדי להציל חיים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום