היום שאחרי הקרב: סער ניצב מאחורי נתניהו, אך בליכוד חוששים

האם גדעון סער ומחנהו המצומק יקבלו את דין הבוחר וישובו להתלכד תחת היו"ר הנבחר? זו השאלה שמטרידה כל ליכודניק החל מהלילה | סער מיהר לחייג לנתניהו ולברך אותו על ניצחונו וגם להצהיר שישלב כוחות בכדי להוביל את התנועה לניצחון בבחירות - אבל מה יהיה מכאן ולהבא?

פוליטי 27.12.2019 | 10:01

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשוך הקרבות הקשים, תנועת 'הליכוד' ניצבת החל מהבוקר (שישי) מול האתגר הבא של הגדלת גוש הימין בבחירות בו' אדר תש"פ, כאשר מעליהם מרחף איום המחנות בתוך 'הליכוד' והאופוזיציה הפנימית בראשות גדעון סער.

בליכוד חוששים כי חבר הכנסת גדעון סער שהפסיד הלילה במירוץ לראשות המפלגה, יקים אופוזיציה פנימית לנתניהו ויקשה עליו הקמת ממשלה, העברת חוקים וכבר בשבוע הבא יחסום את העלאת הדרישה לחסינות בעקבות כתבי אישום שהוגשו נגד יריבו הפוליטי בנימין נתניהו.

במחנה סער היו לאורך הקמפיין שישה חברי כנסת בלבד, כאשר חלקם ישובו לזרועותיו של ראש הממשלה נתניהו ויישארו לצידו כמאוכזבים שלא מונו לשרים או לראשי הסיעה וינצלו כל הזדמנות לאלץ את התנועה לקבל את דעתם.

סער עצמו מבהיר כי הוא יעמוד לצדו של ראש הממשלה נתניהו, הלילה לאחר ההפסד בירך סער את ראש הממשלה על נצחונו בפריימריז ואף חייג אליו טלפונית.

בחשבון הטוויטר שלו כתב סער, "חברי ואני עומדים מאחוריו במערכה למען הצלחת הליכוד בבחירות. ההתמודדות היתה חשובה מאין כמותה לליכוד ולאופיו הדמוקרטי. אני שלם לחלוטין עם החלטתי להתמודד. זו היתה ההחלטה הנכונה. מי שלא מוכן לקחת סיכון למען הדרך בה הוא מאמין - לעולם לא ינצח".

מעניין אם גם הבוקר, גדעון סער עדיין סבור שהצבעה לנתניהו היא הצבעה ליו"ר האופוזיציה הבא.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום