הימין החדש: "רצים עצמאית כדי למשוך קולות מליברמן"

למרות האיחוד בשמאל והקריאה של הליכוד לבנט "לשים את האגו בצד", הודיע האחרון כי ירוץ עצמאית בבחירות הבאות • בנט: "זהו הסיכוי היחיד של גוש הימין להגיע ל-61 מנדטים ולניצחון"

פוליטי 13.1.2020 | 17:09

נפתלי בנט צילום: תומר נויברג, פלאש 90

מאבקי הימין: למרות האיחוד בין סיעות השמאל, ולאחר שבליכוד קראו הבוקר (שני) לנפתלי בנט לאחד את כל סיעות הציונות הדתית תחתיו, או "לשים את האגו בצד" כלשונם, בנט מודיע כי ירוץ עצמאית בבחירות הבאות.

בהודעה ששיגרו מטעם 'הימין החדש' אמר: "הימין החדש תרוץ באופן עצמאי בבחירות הקרובות כמפלגה של הימין האידיאולוגי והליברלי". בהודעה הם הסבירו, כי בניגוד לטענת הליכוד "זהו הסיכוי היחיד של גוש הימין להגיע ל-61 מנדטים ולניצחון".  במקביל נרקמת הסכם ריצה מחודשת בין במפלגה שנייה בין השרים סמוטריץ ופרץ, יחד עם איתמר בן גביר.

בימין החדש הסבירו עוד, כי "בבחירות האחרונות הוכח שריצה של ארבע המפלגות יחד מוריד את גוש הימין ל-55 ויביא לניצחון גוש השמאל", תוך שהם משכנעים את בלוק הימין בכך שהם לוקחים על עצמם "למשוך קולות מכחול לבן ומליברמן". הם סיימו בקריאה, כי "על שתי המפלגות לנהל קמפיין הוגן על מנת להביא לניצחון גוש הימין".

כזכור, הבוקר (שני) בתגובה להסכם הריצה המשותף בין העבודה למרצ אמרו בליכוד, "זוהי העת של הימין להתאחד. נפתלי בנט חייב לשים את האגו בצד ולאחד את כל מפלגות הימין על מנת למנוע אובדן מנדטים מיותר בפעם השלישית. מאמינים שהאחריות תגבר על השיקולים האישיים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום