הלם: רב קהילת מאקאווא נפטר פתאומי מדום לב

אבל במאקווא: הגה"צ רבי יוסף אשר אנשיל למברגר זצ"ל גאב"ד מאקווא אלעד -  מגדולי חצר שושלת מאקווא ומשרידי דור דעה • נפטר פתאומי בביתו לאחר שחזר מארה"ב 

ברוך דיין האמת 24.3.2020 | 09:53

גאב"ד מאקאווא אלעד זצ"ל צילום: משה גולדשטיין

ברוך דיין האמת: מאלעד מגיעה הידיעה המעציבה על פטירתו הפתאומית של הגה"צ רבי יוסף אשר אנשיל למברגר זצ"ל גאב"ד מאקווא אלעד, כשהוא בן 67 בפטירתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי רק אמש חזר רבי יוסף אשר זצ"ל מארה"ב עם בנו, שם השתתף בחתונת נכדתו עם נכד האדמו"ר מסקולען, בפורים האחרון עוד שהה בארץ וערך את 'משתה היין' באלעד יחד עם בני הקהילה, הבוקר עבר דום לב פתאומי ונפטר לבית עולמו. 

הגאון רבי יוסף אשר אנשיל זצ"ל נולד בארץ הקודש בי"א תשרי תשי"ג לאביו הגה"צ בעל ה'עטרת משה' ממאקווא זי"ע בבחרותו למד בקרית אתא בישיבת מאקווא.

הוא נישא לרעייתו הרבנית שתחי' בתו של הגאון רבי שמואל אלכסנדר אונדרוספר זצ"ל. 

רק לפני מספר חודשים עבר להתגורר בעיר אלעד לאחר שעד עתה התגורר בנתניה והיה מגיע לשבתות לשהות עם בני הקהילה באלעד.

פטירתו הכתה בהלם את בני הקהילה בעיר אלעד והתושבים, מספרים על דמות מיוחדת שהיה אבא לבני הקהילה, היה שמח בשמחה של כל אחד ואחד, היה יהודי מיוחד.

הותיר אחריו זרע ברך ה':  אחיו הם: גאב"ד מאקווא, הרה"צ רבי שלמה גאב"ד מאקווא אשדוד, ואחיותיו הרבנית אנגלרד מדברא, הרבנית אשרי, והרבנית מזוועהיל אשת האדמו"ר מזוועהיל. גיסו האדמו"ר מצאנז.

בחייו נפטרו אחיו הגה"צ רבי אפרים למברגר זצ"ל רב קהילת מאקאווא בארה"ב וגיסו של האדמו"ר מסאטמאר שנפטר מדום לב, אחיו הגה"צ רבי אברהם יחיאל למברגר זצ"ל גאב"ד מאקאווא בני ברק שנפטר מדום לב לפני חתונת בנו, ואחיו גאב"ד מאקווא ירושלים - הגה"צ רבי מנחם מנדל למברגר זצ"ל. 

על מסע הלוויה נמשיך ונעדכן.

תהא נשמת וצרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום