ראש העיר: "לא בטוח שנפתח את בתי הספר שוב השנה"

ניו יורק מתמודדת עם מרבית החולים בשטחה של ארה"ב וראש העיר מסר לתקשורת כי שוחח עם הנשיא וסגנו על הצורך הדחוף של העיר באספקה ​​רפואית בכדי לבלום את התפשטות נגיף הקורונה | כשהוא לא רואה את האופק לסיום המשבר והחזרה לשגרה

חדשות בעולם 24.3.2020 | 09:05

ראש עיריית ניו יורק צילום: מתוך פייסבוק

ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו, שוחח עם הנשיא דונלד טראמפ וסגן הנשיא מייק פנס על הצורך הדחוף של העיר באספקה ​​רפואית בכדי לבלום את התפשטות נגיף הקורונה.

"דיברתי עם הנשיא טראמפ וסגן הנשיא פנס אמש בפירוט, ואני שמח שניהלנו את השיחה ואני מעריך את השיחה מאד, אבל מה שאני צריך לראות זה תמיכה אמיתית לאנשי עירי, 8.6 מיליון אנשים שנמצאים כרגע בבעיה", כך אמר דה בלאזיו ל-CNN.

ראש העיר אמר לתקשורת כי הוא "לא יכול להבטיח שבתי הספר בניו יורק יפתחו מחדש בחודש אפריל הקרוב. וחושש שבתי הספר יישארו סגורים עד סוף השנה". הוא אמר עוד כי אין לו תוכניות כרגע לסגור את רחובות העיר, אך הוא יודיע מחר על תוכנית לניו יורק בגלל אנשים שלא מקיימים את ההוראות.

"לבתי החולים בעיר ניו יורק נשאר רק עוד עשרה ימים עד שיגמר להם אספקה ​​בסיסית" אמר ראש העיר ביום ראשון. "אם לא נקבל את הציוד, אנו ממש נאבד חיים", הזהיר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום