מתקפה: "הפלשתינים יכולים לסמן וי של ניצחון"

חבר הכנסת אייכלר שאינו מרבה להתבטא כאיש ימין, שובר ימינה ותוקף בחריפות את מערכת היחסים בין כחול לבן לבין הרשימה המשותפת • "במדינת ישראל היום שולט משטר אנטי יהודי ושלטון אנטי דמוקרטי"

פוליטי 24.3.2020 | 15:04

יונתן זינדל, פלאש 90

בתום לילה דרמטי במשכן הכנסת שחשף פומבי באופן מוחלט את הברית הפוליטית בין כחול לבן לרשימה המשותפת, במפלגות החרדיות אמנם שומרים על שקט שאולי מסמן את ההלם, אך חבר הכנסת ישראל אייכלר שובר ימינה ויוצא במתקפה חריפה.

בתגובה לתרחישים הפוליטיים ובראשם החלטת בג"ץ נגד יו"ר הכנסת אומר היום (שלישי) חה"כ אייכלר: "ההחלטה של בג"ץ להשתלט על סדר היום של הכנסת היא אחד השלבים האחרונים בהפיכה השלטונית נגד הדמוקרטיה בישראל".

לדברי אייכלר, "השמאל מקונן על מות הדמוקרטיה, ומתעלם שחיסול הדמוקרטיה נעשה דווקא בידי בג"ץ". לטענתו, "החלטת בית המשפט לקבוע תאריך לדיון להדחת יו"ר הכנסת נגד סמכותו החוקית בתקנון הכנסת, היא אנטי דמוקרטית לפי כל קנה מידה בינלאומי. בשום מדינה שמגדירה את עצמה דמוקרטית לא היו מאפשרים השתלטות רשות שופטת על פרלמנט כזה".

אייכלר טוען עוד כי "אם לא הייתה עכשיו סכנת הקורונה, אלפי אזרחים היו יוצאים להפגין בניסיון אחרון למנוע הפיכה דיקטטורית כזו. אבל לרוב אזרחי ישראל חיי אדם בסכנת מגיפה, חשובים יותר ולא ניתן לזלזל בהם בשום מחיר. לפני שנתיים עמדתי על דוכן הכנסת ותיארתי את ההפיכה השלטונית והמשפטית נגד ראש הממשלה. תיארתי את השלבים שהיא תעבור עד לנעיצת המסמר האחרון. חשבו אולי שזה מוגזם. היום אנו עדים לשלבי הגסיסה של הפרלמנט הישראלי, לפרפור האחרון לפני שהוא נופח את נשמתו. מהיום הקומיסרים המשפטיים מנהלים גם את הכנסת".

"במדינת ישראל היום שולט משטר אנטי יהודי ושלטון אנטי דמוקרטי. הפלשתינים אזרחי ישראל השכילו להשתמש בכוחם המספרי באוכלוסייה וחברו יחד עם קציני השמאל שנקראו בפיהם "פושעי מלחמה", כדי לשלוט ביחד" מציין אייכלר.

בדבריו נראה כי אייכלר משנה גישה, כאשר בעבר הוא מיעט להתבטא כאיש ימין מובהק, אך רוח התקופה משנה את עמדתו של אייכלר שתוקף ואומר היום כי "הפלשתינים יכולים לסמן וי של ניצחון ענק, במלחמה ארוכת השנים נגד המדינה היהודית זאת זכותם". לדבריו, "אבירי הדיקטטורה הבגצי"ת ממגדל השן, הם אדריכלי הניצחון הפלשתיני והנכרי, של המישטר האנטי יהודי והאנטי דמוקרטי שכבש את ארץ ישראל".

את דבריו מסיים חבר הכנסת אייכלר באומרו: "ה' אלוקי ישראל שהצילנו מיד מצרים, הוא יגאל אותנו בקרוב. בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום