נתניהו מבקש אחדות פעם נוספת: "הפערים קטנים"

לקראת ההצבעה מחר על החלפת יו"ר הכנסת, ראש הממשלה נתניהו פונה שוב ליו"ר כחול לבן בני גנץ ומבקש מימנו להכנסת לממשלת אחדות

פוליטי 24.3.2020 | 15:32

גנץ ונתניהו, אמש צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יממה לסיום הדד ליין שהציבו שופטי בג"צ להחלפת יושב ראש הכנסת שמצטרף לאולטימטום של הליכוד שהבהירו כי החלפת יו"ר הכנסת תפוצץ את שיחות המו"מ - ראש הממשלה קורא פעם נוספת ליו"ר כחול לבן להקים ממשלת אחדות.

בציוץ בטוויטר כתב ראש הממשלה בנימין נתניהו ופנה לבני גנץ: "זו שעת מבחן למנהיגות ואחריות לאומית. אזרחי ישראל זקוקים לממשלת אחדות שתפעל להצלת חייהם ופרנסתם. זה לא הזמן לבחירות רביעיות".

נתניהו הוסיף וציין כי, "שנינו יודעים שהפערים בינינו קטנים ושניתן להתגבר עליהם ולהקים ממשלה. בוא ניפגש עכשיו ונקים ממשלה עוד היום. אני מחכה לך".

הרקע לקריאה, היא ההצבעה הצפויה ככל הנראה מחר על החלפת תפקיד יושב ראש הכנסת שעל פי הליכוד יגרום להפסקת המגעים להקמת ממשלת האחדות. בכחול לבן טרם הביעו חשש מהאפשרות כי לא תוקם ממשלת אחדות.

בתחילת השבוע פרסם ראש הממשלה את מתווה האחדות ובו חלוקה שוויונית בתפקיד ראש הממשלה שיתחלק לשנה וחצי שראש הממשלה ראשון יהיה נתניהו.

במסגרת ההצעה, תהיה חלוקה שוויונית בחלוקת השרים, כאשר תחילה יחזיקו בכחול לבן בתפקידי הביטחון והחוץ ובליכוד באוצר ובראשות הכנסת ועם החלפת ראשי הממשלה יתחלפו גם השרים הללו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום