טיבי ל'בחדרי': "היחסים עם גפני נותרו איתנים"

לאחר ההדחה המפתיעה אמש של יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני מראשות ועדת הכספים בתמיכת הרשימה המשותפת, במה שנראה כסופו של דיל גפני-טיבי, חבר הכנסת אחמד טיבי משוחח עם 'בחדרי חרדים' ומרגיע: "הדיאלוג יימשך"

פוליטי 24.3.2020 | 18:43

הדס פרוש, פלאש 90

יממה לאחר ההדחה הדרמתית של יו"ר דגל התורה חבר הכנסת גפני מראשות ועדת הכספים ומינויו של חבר הכנס פורר תחתיו, הדחה שקבלה סיוע מהרשימה המשותפת ומידידו הקרוב של גפני ח"כ אחמד טיבי, נראה כי הציר בין יו"ר דגל התורה ליו"ר סיעת הרשימה המשותפת הגיעה לסוף דרכה, חה"כ אחמד טיבי מנסה להרגיע.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר הערב (שלישי) חבר הכנסת אחמד טיבי כי "היחסים שלי עם חבר הכנסת גפני נשארים איתנים". לטענתו, "גפני מבין שאלו ועדות זמניות והסכמים פוליטיים. נמשיך לשתף פעולה".

טיבי מסביר ואומר ל'בחדרי חרדים', מה גרם להחלטה שנראית לכאורה כהפרת הציר. "אני גאה שבקדנציה הקודמת בלמתי אפשרות להחליף את גפני אבל הפעם זה בלוק 61 על חודו של קול. והרשימה המשותפת החליטה כסיעה".

טיבי עוקץ את חבר הכנסת גפני וטוען כי גם הוא הפר את הציר ביניהם מספר פעמים: "המשכנו בדיאלוג החיובי עם המפלגות החרדיות גם אחרי שהצביעו בעד חוק הלאום הקשה מאוד מבחינתנו ובעד חוק קמיניץ שהחמיר את הריסת הבתים". לסיום טיבי חוזר ומתחייב כי "הדיאלוג יימשך".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום