החייל ליעלון: "תראה איך הגלגל הסתובב עליך"

"הפקרת אותי לאחר שפעלתי כמו שצריך וכמצופה מלוחם באירוע מבצעי… תראה 4 שנים אחרי איך הגלגל הסתובב עליך", כך מגיב אלאור אזריה לפירוק 'כחול לבן', שהותירה את יעלון שוב בספסלי האופוזיציה

פוליטי 27.3.2020 | 11:26

בוגי יעלון/אלאור אזריה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ משה בוגי יעלון, שר הביטחון לשעבר נחל אתמול (חמישי) תבוסה פוליטית קשה, כאשר מנהיג מפלגתו נטש ופירק את המפלגה והותיר אותו יחד עם יאיר לפיד במדבר האופוזיציה לחודשים ואולי לשנים הקרובות.

אחד הזעזועים היותר גדולים שהתרחשו במשמרתו של יעלון בהיותו שר ביטחון מטעם 'הליכוד', היתה פרשת 'החייל היורה מחברון', אלאור אזריה, שבתום סאגה משפטית ארוכה שטלטלה את המדינה ריצה עונש מאסר הפועל על כך שבניגוד להוראות הפתיחה באש ירה במחבל מנוטרל והמית אותו.

מיד עם פרסום הפרשה, עוד בטרם נחקרה על ידי  צה"ל, מיהר שר הביטחון דאז משה בוגי יעלון לגנות את התקרית בנאום שנשא מעל בימת הכנסת ואמר: "המפקדים בשטח הבינו שיש פה אירוע חריג של חייל שסרח ולא של גיבור".

אתמול אחרי שנחל יעלון תבוסה קשה, הגיב כוכב הפרשה אלאור אזריה לאתר 'חדשות 0404' ואמר: "בוגי, לפני קצת יותר מ-4 שנים אתה הפקרת אותי כי פחדת ונכנעת כזבוב אל מול מצלמת "בצלם" (ארגון תומך מחבלים) וגרמת אתה ועוד מספר אנשים בכירים במערכת שחלקם, ואתה כלול בהם ברוך השם, כבר לא במערכת, וגרמתם לעוול, עיוות דין וסבל לי ולמשפחתי".

לדברי אזריה, "אני בחיים לא איחלתי לאף בן אדם רע אבל אני חייב להגיד שאני רואה את התמונה ששוב פעם אתה נאלץ לא להיות חלק ממשהו (לא רלוונטי מבחינתי אפילו ממה), אז אני חייב להגיד שאני מאושר ושמח שאתה לא חלק מהמערכת שוב. אתה הפקרת אותי בגלל פחד ממה שהעולם יגיד לפני שבכלל ידעת משהו ואני יכול להוסיף ולהגיד לך שבעזרת השם בקרוב יצא הספר שאני כותב ושם אחשוף את כל האמת על כמה שפעלתי כמו שצריך ובגלל מישהו כמוך ואחרים במערכת נתפר לי תיק ונעשה עוול לי ולמשפחתי. כל מי שמעורב בכל זה ייאלץ לספק הסברים שלא יהיה לו!".

לסיום, "נקודה למחשבה בוגי: ב-24.03.16 הפקרת אותי לאחר שפעלתי כמו שצריך וכמצופה מלוחם באירוע מבצעי… תראה 4 שנים אחרי איך הגלגל הסתובב עליך. בתוך כל הקורונה הזאת שמקווה שתעבור ותחלוף מאיתנו במהרה בעזרת השם, עבורי קיבלתי בשורה משמחת. מאחל רק בשורות טובות לכל עם ישראל הגדול והיקר, אמן", כך אזריה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום