כתב אישום: פרץ לשני בתי עסק וגנב מקופות צדקה

שוטרי משטרת ישראל עצרו גבר שפרץ לשני בתי עסק בעיר טבריה וחטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים

חדשות בארץ 27.4.2020 | 10:31

אילוסטרציה צילום: pixabay

שוטרי משטרת ישראל במקביל לסיועם במאמץ הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, ממשיכים בפעילותם כנגד תופעות פשיעה בכלל וכנגד עבירות רכוש בפרט במטרה להבטיח את ביטחונו האישי ורכושו של הציבור.

לפני כחודש התקבלו שתי תלונות במשטרת ישראל אודות חשד להתפרצות לחנות ירקות ולבית עסק של שטיפת מכוניות. במסגרת התלונה נטען, כי מחנות הירקות נגנבו כספים מקופות הצדקה, שהיו בסמוך לקופה וכן מהקופה נגנב סכום של כ-2,000 שקלים.

עם קבלת התלונות פתחו חוקרי משטרת ישראל בחקירה, אספו ממצאים יחד עם חוקרי זיהוי פלילי וגבו עדויות.

לאחר התפתחות בחקירה, נעצר הנאשם בן 46, מכפר כנא במעשה בזמן ששהה בביתו. יחד עימו נתפסו שני כרטיסי "רב קו" השייכים לאחרים. הנאשם נחקר ובהתאם להתפתחויות בחקירה מעצרו הוארך לבקשת המשטרה על ידי בית משפט השלום בטבריה.

מחומר החקירה עלה, כי בתאריך ה-28/3 לפנות בוקר הגיע הנאשם יחד עם ידידתו לקרוואן, שהינו בית עסק לשטיפת מכוניות בעיר טבריה. ידידתו של הנאשם פתחה את החלון של הקרוואן ונכנסה דרכו פנימה, בזמן שהנאשם ממתין לה בחוץ עם פנס. לאחר שהידידה יצאה בידיים ריקות מהקרוואן, עזבו השניים את המקום.

בתאריך ה-1/4 סמוך לחצות הגיע הנאשם לחנות ירקות בעיר טבריה והרים את פתח התריס הסוגר את החנות והשתחל פנימה. במשך כשעה סרק הנאשם את החנות, תוך שהוא נוטל לידיו בשקיות ירקות, פירות, שמן וזיתים. לאחר מכן ניגש למשרד של החנות וחיפש דבר שיוכל לגנוב וכן גם לקופת החנות. בקופה פתח הוא את המגירה ונטל לידיו את מרבית הכסף המזומן שהיה בתוכה, בסכום כולל של 2,000 שקלים וכן לקח מתוך קופות הצדקה את הכספים שהיו בתוכן.

בתום חקירה יסודית, הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות, אשר בחנה את הראיות והגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בטבריה בגין עבירות של פריצה בצוותא ולחוד למבנה שאינו דירה, גניבה, החזקת נכס חשוד כגנוב והיזק לרכוש במזיד.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות, גם בצל מאבקה בבלימת התפשטות נגיף הקורונה, כנגד אותם עבריינים הפוגעים בביטחונו האישי וברכושו של הציבור ותעשה שימוש במגוון אמצעים חקירתיים על מנת שימוצה עימם הדין וירתיעם", נמסר מהמשטרה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום