בתום דיון אצל נתניהו: השווקים יחזרו לפעילות

אחרי דיון אצל ראש הממשלה עם גורמי המקצוע הוחלט לגבש מתווה לחזרה הדרגתית של השווקים בישראל לפעילות. ראשי וועדי השווקים ייפגשו עם צוותי המקצוע של המשרדים השונים הנוגעים בדבר בכדי לגבש את המתווה הראוי שיבטיח את שלום הציבור והסוחרים

חדשות בארץ 27.4.2020 | 19:32

שוק מחנה יהודה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שני) דיון בראשותו עם יושבי ראש וועדי השווקים על מנת לגבש מתווה לחזרה הדרגתית של השווקים לפעילות.

בתום הדיון סוכם כי משרד ראש הממשלה בשיתוף משרד הכלכלה, משרד הבריאות, המל"ל ונציגי ועדי השווקים יגבשו מתווה לחזרה של השווקים לפעילות בכפוף לוויסות הכניסה למתחמים ושמירה על כללי הריחוק החברתי לפי הכללים.

בדיון השתתפו גם שר הכלכלה, ראש העיר ירושלים משה ליאון, ראש סגל רה"מ, ראש המל"ל, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, מנכ"ל משרד הבריאות, מנכ"ל משרד האוצר, ראש המועצה הלאומית לכלכלה, סמנכ"ל פנים תכנון ופיתוח במשרד רה"מ וגורמים נוספים.

כזכור, אתמול (ראשון) הודיע ראש העיר ירושלים, משה ליאון כי הוא תומך במאבק של סוחרי השוק, שהוא קרא לראש הממשלה לפתוח את שום מחנה יהודה.

"בשבועות האחרונים אני פועל רבות למען פתיחתו שוק מחנה יהודה וסבור כי אין סיבה שמתחמים אחרים יפתחו והשוק לא. הגשתי תכנית מסודרת לפתיחת השוק והצעתי יותר מפעם אחת שהעירייה תיקח אחריות בשוק על השמירה על הנחיות משרד הבריאות", אמר ליאון.

עוד הוסיף ראש העיר, "אני מקווה שהממשלה תאשר בהקדם את פתיחת השוק שמהווה מקור פרנסה למאות משפחות ירושלמיות. אני מבטיח לכם סוחרי השוק ותושבי ירושלים שלא ארפה עד שנפתח את השוק מחדש". כעת זה נראה קרוב מתמיד.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום