משגיח הכשרות לכתבת: "אולי את הורגת אנשים מקורונה"

לאחר שנחת בשישי בישראל מארה"ב, מבלי שיידע את חברת התעופה כי הוא חולה קורונה ועורר סערה כשעשרות הנוסעים נאלצו להיבדק ולהיכנס לבידוד מחמיר, שוחחה כתבת חדשות 13 עם משגיח הכשרות החרדי שהתנער מהמהומה: "אני לא חייב לתת דין וחשבון לאנשים"

חדשות בארץ 28.4.2020 | 07:33

אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

ביום שישי האחרון פורסם על אודות מעשה בלתי אחראי שביצע משגיח כשרות חרדי, שהמריא מארה"ב לישראל בעודו חולה קורונה, זאת מבלי להצהיר על כך לחברת התעופה בטרם עלותו לטיסה. זעם רב התעורר סביב המקרה שגרם גם לחילול שם שמים רח"ל, שכן שאר הנוסעים שאולי ממילא נכנסו לבידוד למשך שבועיים כפי שמחויבים כל השבים מחו"ל בימים אלה, אולם חלקם עלולים לחלות בגללו ואולי אף למות מהנגיף.

כתבת 'חדשות 13' אריאלה שטרנבך, הצליחה להגיע אל אותו משגיח כשרות ושוחחה עמו ועם רעייתו כדי לקבל הסבר על המעשה הבלתי אחראי שביצע.

"אני לא חייב לתת דין וחשבון לאנשים, למי שהייתי צריך כבר נתתי בירידה מהמטוס", אמר המשגיח לכתבת.

"אבל כשאתה עלית ידעת שאתה חולה?", שאלה שטרנבך וזה השיב: "מה שצריך להגיד אני כבר אמרתי. אין מה לחזור על זה".

שטרנבך: "ועדיין אין לך איזו מילת התנצלות משהו לאנשים שבגללך אולי יחלו בקורונה או ימותו מקורונה?". המשגיח זעם על השאלה המתבקשת והטיח בבוז: "אולי את הורגת אנשים מקורונה".

לאחר מכן שוחחה הכתבת שטרנבך גם עם רעייתו ושאלה: "כשהוא עלה על הטיסה, אומרים שהוא ידע שהוא חולה קורונה?". אשתו: "לא". "מתי קיבלתם את התשובה של משרד הבריאות", שאלה שטרנבך. "אני אין לי מושג אני יודעת שהכל בסדר ואני לא אענה כי אין לי מה לענות".

"הוא הכניס כל כך הרבה אנשים לבידוד, השאלה אם הוא ידע או לא ידע", שאלה לסיום והרעייה השיבה: "אני יודעת שהוא נסע בריא ושלם ואני לא עונה".

על פי דיווחה, במשרד הבריאות מתכוונים להגיש נגדו תלונה במשטרה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום