בחסידות הודיעו: הקנס לאי עטיית מסכה על החסידים

לאחר שבבית המדרש של ספינקא לא הקפידו על מסכות, קיבלו גבאי בית המדרש אזהרה לפני קנס | עקב כך תלו מודעה כי באם יקבלו קנס התשלום יוטל על אותם חסידים שלא עטו את המסכה

חרדים 2.6.2020 | 23:19

מוצאי חג השבועות בחצר ספינקא צילום: רפאל ש. - די וואך

עקב הקנסות על אי עטיית מסכה במרחב הציבורי ובבתי הכנסת וביקורות שעורכים הפקחים מעת לעת, הודיעו בחסידות ספינקא כי מי שיקבל דו"ח, יישא בעלות הקנס שייגרם לבית המדרש. 

בחסידות הודיעו כי "עקב הנחיות משרד הבריאות על הקפדה והחמרה בחובת עטיית מסיכה, הננו להודיע ולהבהיר בזאת כי חובה על כל אחד ואחד ללבוש מסכה בכל רחבת בית מדרשינו ולשמור מרחק אחד מהשני ושאר כללי הזהירות". 

במכתב נאמר כי הנהלת החסידות קיבלה אזהרה לפני קנס, "כמו כן הננו להודיע לציבור הק' כי הנהלת בית המדרש קיבלה אזהרה מיוחדת מאת השיטור העירוני על חובת לבישת מסיכה – עקב כך שבעת ביקורת שהתקיימה היום היו מס' מתפללים ללא מסיכה. וע"כ תתקיים אכיפה מוגברת על העניין הנ"ל בימים הקרובים ובפרט בבית מדרשנו".

"ובזאת הננו להבהיר כי בכל מקרה של הטלת דו"ח או קנס כלשהו מחמת הנ"ל ישאו אלו שלא חבשו מסיכות בכל נזק וקנס שייגרם לבית מדרשנו".

כזכור, בעיריית בני ברק הודיעו כי על הגבאים יושתו קנסות כספיים כבדים במבצע אכיפה ברחבי העיר בגין אי עטיית מסכה במרחב הציבורי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום