ירושלים: צעירה חרדית נפצעה קשה בתאונת דרכים

הצעירה שנדרסה מרכב פונתה ע"י ניידת טיפול נמרץ לבית החולים - המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה. "סובלת מחבלות ופציעות בראשה ובפלג גופה העליון"

חרדים 3.6.2020 | 11:15

זירת התאונה צילום: דוברות איחוד הצלה

כוחות ההצלה הוזעקו הבוקר (רביעי) לטפל בצעירה חרדית בת 18 שנפצעה באורח בינוני עד קשה, לאחר שנדרסה על ידי רכב בתאונת דרכים קשה שאירעה בשדרות גולדה מאיר בירושלים. הנערה פונתה ע"י ניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים.

נחום ברנשטיין, חובש באיחוד הצלה שטיפל בנערה החרדית, סיפר: "בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה להולכת הרגל שסובלת מחבלות ופציעות בראשה ובפלג גופה העליון. לאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבה בשלב זה מוגדר בינוני עד קשה".

כוחות החירום בזירה. צילום: דוברות איחוד הצלה

מהמשטרה נמסר כי, "בוחני תאונות הדרכים פתחו בחקירת נסיבות התאונה ושוטרים מכוונים את התנועה במקום". בעקבות התאונה נחסם לתנועה הציר מכיוון רמות לשד' גולדה מאיר והתנועה מופנת לדרך יגאל ידין. במקום מורגשים עומסי תנועה ונהגים מתבקשים להשתמש בצירים חלופיים. חוקרי התנועה של המשטרה נמצאים במקום וחוקרים את נסיבות התאונה הקשה".

מארגון מד"א נמסר כי הבוקר בשעה 10:23 התקבל דיווח על הולכת רגל שנפגעה מרכב בצומת רמות בשדרות גולדה מאיר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים שערי צדק במצב קשה עם חבלת ראש.

"על הכביש במרחק של עשרות מטרים מהרכב שהיה עם פגיעה קשות בחלקו הקדמי שכבה הפצועה כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלת ראש קשה", כך מתאר חובש רפואת חירום במד"א יהונתן פוגל שהגיע לזירת התאונה.

"הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ראשוני בשטח, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ והיא פונתה במצב קשה לבי"ח".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום