בקבוצה הפנימית של רשת המזון: "החרדים ישלחו גדודי ילדים"

זעזוע: אחרי שרשת המזון הגדולה 'ויקטורי' יצאה במבצע מיוחד לרגל משבר הקורונה: כיכר לחם או חלה לשבת ב-1 ש"ח, נחשפת היום התכתבות פנימית בין עובדי החברה בה הם מוזהרים לא למכור לילדים חרדים את הלחם במבצע. הנימוק: "החרדים ישלחו גדודי ילדים" • מנכ"ל הרשת: "מדובר במתן דוגמא לא מוצלחת של עובד החברה והנושא הובהר"

חרדים 25.6.2020 | 13:58

רשת ויקטורי צילום: Miriam Alster/FLASH90

בN12 נחשף היום (חמישי), כי ברשת המזון הגדולה 'ויקטורי', הוציאו אתמול הודעת תפוצה מזעזעת שכללה התבטאות קשה נגד הציבור החרדי.

רשת המזון יצאה בימים האחרונים בקמפיין מיוחד לאור משבר הקורונה במסגרתו מציעה הרשת ללקוחותיה לחם או חלה לשבת בשקל. המבצע הושק היום ואתמול כאמור נשלחה הודעה תפוצה המפרטת את פרטי המבצע לטובת העובדים. 

באחד מהסעיפים מופיע תנאי שברשת לא פרסמו לציבור הרחב: אין אישור מכירה לילדים. הנימוק הרשמי על פי ההודעה: "החרדים ישלחו גדודי ילדים, לא מאושר".

העובד ששוחח עם N12 בעילום שם, אמר: "קיבלתי את זה בתור הנחיה בקבוצה שלנו. זו הודעת תפוצה ברשת, לכל הסניפים שעוברת דרך כל המנהלים. ראיתי את זה והזדעזעתי. יש לנו ברשת לא מעט סניפים שמשרתים אזורים שגרים בהם חרדים, הם לקוחות שלנו".

"למה להגיד דבר כזה עליהם מאחורי הגב", זעם העובד. "אני מבין את ההיגיון לא לתת לילדים, כי ככה גם משפחה חילונית יכולה לשלוח כל פעם ילד אחר. אבל למה לדבר על גדודי ילדים של חרדים? זה גזענות ובמיוחד בימים האלו שהכל נגד החרדים".

אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי מסר בתגובה לפרסום: "אין אישור מכירה לילדים אלא רק למבוגרים ולא משנה מאיזה זרם הם. דתיים ושאינם כאחד. עלינו להקפיד כי כל משפחה הזקוקה ללחם תקבל ולא יהיה מצב של אגירה. מדובר במתן דוגמא לא מוצלחת של עובד החברה והנושא הובהר, טופל ותווך לכל עובדי החברה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום