גמזו ונומה לתקשורת החרדית: יכול להיות שיהיו הידבקויות בקפסולות

לקראת החזרה לזמן אלול, קיימו הערב פרופ' גמזו והאלוף נומה תדרוך לתקשורת החרדית, בה סיפרו כי ישנן ישיבות שכבר החלו את הזמן השבוע לפני ראש חודש ומבהירים כי רעיון הקפסולות הוא שאם יהיו הידבקויות שתישארנה בפנים ולא תתפרצנה החוצה

בריאות 17.8.2020 | 22:39

פרופ' גמזו בתדרוך לצד האלוף רוני נומה צילום: באדיבות המצלם

פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו ואלוף במיל' רוני נומה חשפו בתדרוך לעיתונאים החרדים, כי למרות ששנת הלימודים צפויה להפתח בא' אלול, ישנן מספר קטן של ישיבות שבחרו שלא לחכות לא' אלול, וחזרו ללמוד אתמול והיום על פי המתווה החדש. מתברר כי בבדיקות קורונה שנערכו לתלמידים התגלו מספר חולים והם בודדו.

כאמור, לדברי גמזו שנת הלימודים תיפתח בא' באלול גם לישיבות קטנות וגדולות וגם לתלמודי התורה. הוא הוסיף כי בישיבות שהקפידו על הקפסולות והנהלים במהלך הזמן הקודם, לא היו התפרצויות קורונה.

"יכול להיות שיהיו הידבקויות בתוך הקפסולות, אבל זה הרעיון, שההידבקות תהיה בתוך הקפסולה ולא תתפרץ החוצה", אמר האלוף במיל' רוני נומה.

נומה הוסיף כי בממשלה לוחצים עליו לגבש הנחיות מחמירות בכל הנוגע להגבלות על ערים אדומות, הכוללות הגבלות תנועה, אולם הלימודים בישיבות גדולות הנמצאות בערים אדומות לא ייפסקו מכיוון שהתלמידים בלאו הכי לא יוצאים מהישיבה.

עוד הוסיפו, כי קפסולה תהיה של 50 תלמידים, ולאחר 14 יום יאחדו קפסולות. לדבריהם, משרד הבריאות לא יאשר לימודים אקסטרניים בישיבות, במסגרתם התלמיד חוזר כל יום לביתו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום