משרד הבריאות מזהיר מפני "עומס חום"

בשל העליה בטמפרטורות היום, מזהיר משרד הבריאות מפני שהייה מיותרת בחוץ. "יש להיזהר במיוחד על קשישים וילדים" • וזכרו: אל תשאירו את הילדים לרגע ברכב לבד

מזג האוויר 30.8.2020 | 13:00

חום, שתיה צילום: pixabay

חם, חם מאד: משרד הבריאות פרסם היום קריאה חריגה להימנע משהות מיותרת בחוץ, וזאת בשל עומס החום כתוצאה מעליית הטמפרטורות שמגיעות באזורים מסוימים ל46 מעלות. במשרד קוראים להימנע משהות בחוץ ולהפקיד במיוחד על שתיה מרובה ושהות בצל בפרט קשישים וילדים.

היום מורגשת עלייה נוספת בטמפרטורות ביחס לאתמול, כאשר במקביל להכבדה בעומס החום ששורר ברוב חלקי הארץ ישנם אזורים, כמו טבריה, בית שאן ועוד, שבהם מגיעות הטמפרטורות לגובה של 46 מעלות. בעקבות זאת מזהיר המשרד מפני שהות מיותרת בחוץ והוא קורא לציבור, ובפרט לאוכלוסיות בסיכון כמו קשישים וילדים, להקפיד על שתיה מרובה ושהות בצל.

קריאה מיוחדת נוגעת להורים המסיעים את ילדיהם ברכבים, והם נקראים היום להיזהר במשנה זהירות ולא להשאיר ילד ברכב לבד, ולו לשניות בודדות. אזהרה זו נוגעת לכל יום בימי השנה, אך חשובה במיוחד היום.

מזג האוויר החם משפיע במיוחד על המתפללים במרחבים הפתוחים, שסובלים מעומס החום הקיצוני. עם זאת, לפחות מחר, יום שני, כבר תחול ירידה קלה בטמפרטורות, אך עדיין יורגש עומס חום כבד עד קיצוני. גם בשלישי מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד בהיר, עם ירידה נוספת בטמפרטורות שימשיכו עם זאת להיות גבוהות מהרגיל לעונה. ככל הנראה, מזג האוויר החם צפוי להיות מורגש במשך כל ימי השבוע.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום