נדחתה בפעם הרביעית: המשטרה הודיעה לחסידות החתונה מבוטלת

החתונה לנכדתו הראשונה של הרבי מסערט ויז'ניץ שהייתה אמורה להתקיים בשני הקרוב בהיכל הספורט בחיפה נדחתה וזו בפעם הרביעית. הפעם: המשטרה ביטלה בלחץ גורמים שפנו שאי אפשר לקיים אירוע למרות שהיה אמור להתקיים תוך שמירת ההנחיות

חרדים 4.9.2020 | 17:35

אירוסי נכדתו הבכורה של הרבי מסערט ויז'ניץ צילום: מערכת 'קול ברמה'

בחצר חסידות סערט ויז'ניץ, חגגו בחודש כסלו את אירוסי נכדתו הבכורה של האדמו"ר, בת חתנו הרה"ג רבי יואל איתמר קרויז, בנו של הגה"צ גאב"ד אודווארי מארה"ב, עם החתן הרב פנחס נחמן רבינוביץ, בן הרה"ג רבי יוסף רבינוביץ, בנו של האדמו"ר מביאלא וחתנו של האדמו"ר מקופיטשניץ.

בכל החודשים האחרונים התכוננו בחסידות לחתונה שהייתה אמורה להיות בחודש תמוז נדחתה ונדחתה בגלל מגפת הקורונה עד ליום שני הקרוב. 

בחסידות סערט ויז'ניץ ארגנו חתונה בהיכל הספורט בחיפה חתונה בשטח פתוח בקפסולות כפי האישורים באירועי תרבות אך הצקות והלשנות שכאילו מדובר על אירוע שמפרים בו את ההנחיות גרם למשטרת חיפה להודיע למארגנים כי החתונה מבוטלת.  

איש החסידות דודי זילברשלג צייץ בחשבון הטוויטר וכתב "האירוע החסידי שתוכנן להתקיים ביום שני בהיכל הספורט בחיפה בוטל. מראש התנו ראשי הקהילה את קיום האירוע בהצמדות לכל הכללים ופנו לגורמים המאשרים שיערכו התאמה של האתר והיכולות למגבלות המצב, כפי שהורה הרבי מסערט ויז'ניץ מתחילת המגפה על הקפדה יתירה וציות להוראות הרשויות".

"מאחר וביממה האחרונה הוכרזה חיפה כעיר כתומה, מתוך אחריות לקהילה וכלל תושבי חיפה התקבלה ההחלטה על הביטול. ההחלטה התקבלה עוד לפני הנסיון הנואש של אינטרסנטים להפוך גם את הקהילה שהקפידה לכל אורך התקופה באדיקות על כ-ל כללי הזהירות לכלי ניגוח נוסף נגד החברה החרדית".

החסידים עמם שוחחנו מביעים צער וטוענים כי גורמים אינטרסנטים שלא ברר מה מניעם פונים במטרה להרוס ולהשבית שמחות, חסידות סערט ויז'ניץ נשמרה כל הקורונה בשמירה מלאה מעניין שבחוף הים נותנים לעשות אירועים גדולים בחיפה. 

גורם בחסידות אומר ל'בחדרי חרדים' "מעניין למי הפריע שממלא מקום ראש העיר הרב מיכאל אלפר הביא את כל האישורים לחתונה וקיום האירוע תוך מתווה התו הסגול ושמירה על קפסולות ולהביא לביטול האירוע". 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום