שדרוג למטבח החרדי: מקרר משוכלל שמונע כל חשש מחילול שבת

אפשר להיפרד לשלום מההתקנים במקרר למניעת חילול שבת • ענקית הטכנולוגיה הייסנס, פיתחה במיוחד עבור ציבור שומר המצוות, מקרר עם מנגנון מובנה המבטיח מניעה מוחלטת מחילול שבת, בלי לפגוע באיכות הקירור • ועכשיו ממתין לקונים גם מבצע מטורף: ברכישת הדגם המוביל, מקבלים ₪1000 לקניית מוצרים לחג

טכנולוגיה 6.9.2020 | 10:55

צילום: מתוך האתר

בשורה משמחת עבור ציבור שומרי ההלכה: מהיום אין צורך בהתקנים מיוחדים למניעת חילול שבת בשימוש במקרר. חברת הטכנולוגיה העולמית Hisense משיקה סדרת מקררים חדשנית מדגם Diamond RQ82 המונעים פרוצדורות וחששות מיותרים לחילול שבת, אפילו לגרמא של גרמא.

עולם הטכנולוגיה פוגש לא פעם במגבלות ובעיות הלכתיות, האוסרות שימוש במוצרים מסוימים, במיוחד בכל הנוגע לשימוש ביום השבת. 

אחת הסוגיות הסבוכות בנושא זה, היא פתיחת המקרר בשבת. הבעיה ההלכתית היא לא רק בתאורה המופעלת בכל פתיחה, אלא גם בשל מערכת הקירור המשנה את הטמפרטורה בהתאם לחום החודר אל המקרר מבחוץ, בעת פתיחת הדלת.

כדי למנוע את גרמת חילול השבת, משתמשים רבים בהתקן מיוחד ה"מתלבש" על מערכת הקירור ומפעיל אותה על פי מד זמן מסוים. כך מערכת הקירור לא משנה את ויסות הקור בהתאם לפתיחת דלת המקרר, אלא על פי זמן המוגדר אצלה מראש. בצורה הזאת אין פעולה חשמלית שנוצרת בידי אדם ולכן אין בכך חילול שבת.

הבעיה המרכזית במנגנון כזה, היא כביכול ה"עיוורון" בו לוקה. 

הוא אינו מבחין בגודלה של המשפחה ובכמות הפעמים המדויקת בהן הם פותחים את המקרר. כך נוצר מצב בו הוא מקרר יותר מכדי הצורך, או לחילופין פחות משצריך.


מקרר הייסנס • קרדיט: יח"צ

במשבצת הזאת נכנסים המקררים המיוחדים מבית הייסנס.

ענקית הטכנולוגיה פיתחה פתרון ייחודי, בו מנגנון השבת פועל על פי הצורך הייחודי של כל משפחה ומשפחה. המנגנון החכם עוקב אחר מספר הפעמים הממוצע בהן פותחת המשפחה את המקרר בכל יום ובכל שעה במשך השבוע וכך בשבת הוא יודע לכוון בצורה אוטומטית את רמת הקירור, בטווח המדויק ביותר. המנגנון מופעל בלחיצת כפתור פשוטה ולא דורש התקנה כלשהי.

המנגנון האוטומטי הוא תחת פיקוח הכשרות של מכון מדעי טכנולוגיה להלכה, מייסודו של ר' לוי יצחק הלפרין זצ"ל. המערכת המיוחדת קיימת בכל סדרת המקררים הכשרה של הייסנס ומשנה את כל מה שידענו עד היום על פתרונות הלכתיים לשבת.

וכעת, לקראת החגים הבאים עלינו לטובה, מבצע בלעדי לרוכשים את הדגם המוביל מתוך סדרת DIAMOND. בקניית המקרר, מקבלים תווי קנייה על סך ₪1000 לרכישת מוצרים לחג. 

המקרר המשוכלל מתאפיין במספר שדרוגים חשובים. למקרר ארבע דלתות, עיצוב יוקרתי וחדשני, מערכת אוטומטית לייצור קרח, הזנת קור נפרדת למקרר ולמקפיא המונעת ריחות וקיפאון בתא הקירור ונפח אחסון עצום של 648 ליטר. המבצע מאפשר לנו להתחדש לחג במקרר הכי חדיש ומשוכלל שקיים כיום, המלא כבר בכל טוב מוצרי החג.

המקרר מגיע עם עשר שנות אחריות (3 על המקרר עצמו ועוד 7 על המדחס). 

רוצים לשמוע פרטים נוספים? השאירו פרטים ונחזור אליכם>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום