כבר בתשע"ח: הרבי שנפטר חזה את הקורונה

כבר לפני שנתיים חוזה הרבי בעל ה'נועם ישראל' מקרעטשניף קרית גת זצ"ל את הווירוס הזעיר אשר יהפוך וישבש את כל העולם כולו. "הקדוש ברוך הוא לבד ילחום את מלחמת גוג ומגוג" 

חרדים 10.9.2020 | 11:20

הרבי מקרית גת זצ"ל צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

העולם החסידי התוודע בימים האחרונים לפרסום דברי התורה שנאמרו על ידי האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת זצ"ל בעל ה'נועם ישראל', בפרשת מקץ שנת תשע"ח, בו דיבר על כך, שהקב"ה יכול להוריד וירוס, וכל העולם יהיו בבחינת "היינו כחולמים".

האדמו"ר זצ"ל נסתלק לבית עולמו בט"ז חשוון האחרון והותיר אחריו ארבעה בנים המכהנים כאדמו"רים ממשיכי דרכו. 

וזה לשון דברי תורתו שהתפרסמו לפני כשנתיים והודפסו לאחר שנאמרו כאמור בפרשת מקץ תשע"ח, ומובאים כעת כאן ב'בחדרי', "וזהו פרעה חולם, שהקדוש ברוך הוא יביא דבר לעולם שהוא כעין חלום שאין בו ממשות ואין רואים אותו, למשל הקדוש ברוך הוא יכול להוריד ווירוס קטן ולהפיצו בכל העולם וזה יהפוך וישבש את כל העולם כולו מסוף העולם ועד סופו, ע"י חלום, על אף כל הטכנולוגיה בימינו, וכל האומות העולם יהיו בבחינת 'היינו כחולמים' ולא יעזור להם שום דבר".

עוד הוסיף האדמו"ר "וזהו אשר יקרה באחרית הימים, לא במלחמה, לא בכוח ולא במוח, לא על ידי האיראנים ולא על ידי הסורים וכו' אלא הקדוש ברוך הוא לבד ילחום את מלחמת גוג ומגוג, 'שקר הסוס לתשועה וברוב חילו לא ימלט', אלא רק דבר אחד 'הנה עין ה' אל יראיו למיחלים לחסדו להציל ממות נפשם ולחיותם ברעב. נפשנו חיכתה לה' עזרנו ומגיננו הוא וגו'. ועל ידי שישובו ויתקרבו בני ישראל אל ה', ינצלו ויגאלו בגאולה השלימה.

ומסיים בעל ה'נועם ישראל' זצ"ל "שהקדוש ברוך הוא ישמרנו ויצילנו, ושהשם ישמור את כל עם ישראל מכל צרה וצוקה ומכל גע ומחלה, וכימי צאתנו מארץ מצרים אראנו נפלאות ויגאלינו גאולת עולם עולם במהרה בימינו אמן".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום