נדיר: המתנה המיוחדת ששולח מרן שר התורה לראש השנה

היסטורי ונדיר: מהדורה מצומצמת ומוגבלת של תשורה ייחודית נשלחת בימים אלו לתומכי ומחזיקי הכוללים "רינה של תורה" מאת נשיא הכוללים רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א • הנדיבים יקבלו את סגולת הקודש מן הקדמונים - סכין כסף חדשה לליל ר"ה, כתשורה מיוחדת המבורכת בפרטות מידי מרן שליט"א, לברכה ופרנסה ברווח לשנה זו בס"ד

חרדים 10.9.2020 | 09:58

הגר"ח מברך את הסכין המיוחדת צילום: יח"צ

סיפור מיוחד של חיבת הקודש למחזיקי התורה ועמליה, מתפרסם בימים האחרונים, כאשר לקראת ראש השנה, זוכים ידידי ותומכי הכוללים "רינה של תורה" באופן אישי לברכתו הנדירה של רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, לשנה טובה ומבורכת ובפרטות לפרנסה ברווח.

התשורה המיוחדת ממרן שליט"א היא כדבר שנזכר בספרי הקדמונים זיע"א, וכפי שנהגו בתפוצות ישראל אנשי שם החפצים בסגולת היום הנעלה, להתחדש בסכין כסף חדה מידי שנה, לסימנא מילתא לשפע רב בפרנסה כל השנה כולה בסוד החות"ך חיים וגו'.

לפרטים נוספים על הדרכים להשגת הסכין המיוחדת הכנסו>>>

באופן נדיר והיסטורי, יקבלו כל אחד ממחזיקי התורה ועמליה, הנושאים בעץ החיים של קרוב ל-400 אברכים השקועים בתלמודה יום וליל, את הסכין המיוחדת כתשורה אישית לברכה ופרנסה ברווח.

כידוע, מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א עומד בנשיאות הכוללים "רינה של תורה" ומטפח מאד את הרשת אשר פרוסה כיום בערים רבות תחת הנהגתו. במספר מקרים בעבר כבר פורסמו עובדות בהם הראה עד כמה הוא נוטה חיבה מיוחדת לכל המסייעים לקיומם והחזקתם, כאשר התשורה הנדירה וברכתו הקדושה מבטאים את גודל וחשיבות הזכות של החזקת עמלי תורה לקראת ערב יום הדין, וזכיה בכוח התורה שתעמוד לתורמים על כף המאזניים.

לאור הביקוש הרב לקיום הסגולה, וביתר שאת לזכות לעשותה בברכתו האישית של מרן הגר"ח לברכה ופרנסה ברווח, בימים הקרובים בלבד תינתן אפשרות לקבל סכין מן המהדורה המוגבלת והיקרה 

לפרטים נוספים על הדרכים להשגת הסכין המיוחדת הכנסו>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום