הרבי בשדה התעופה: אני לא יכול לחתום על שקר

הרבי ממכנובקא-בעלזא שהגיע ללונדון לביקור בזק, סירב לחתום על תצהיר שקר לפיו יישאר בבידוד, ובעקבות כך עוכב בשדה התעופה במשך מספר שעות

חרדים 24.9.2020 | 17:00

סליחות ראשונות במכנובקא בעלזא צילום: שוקי לרר

האדמו"ר ממכנובקא-בעלזא עוכב היום (חמישי) מספר שעות בשדה התעופה היתרו בלונדון לאחר שלא הסכים לחתום על טופס הצהרת בידוד 14 יום בכניסה לממלכה הבריטית. 

ב'בחדרי חרדים' דיווח מוקדם יותר היום על טיסת הבזק של האדמו"ר ממכנובקא-בעלזא ללונדון למספר שעות בכדי לנחם את הנגיד רבי אליש אנגלנדר, פטרון החסידות של מכנובקא בעלזא שיושב שבעה על פטירת רעייתו ע"ה. 

האדמו"ר יצא לביקור בזק לנחם את נגיד החסידות

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הרבי שהגיע לשדה התעופה בלונדון נדרש לחתום על הצהרת בידוד של 14 יום. החוק בבריטניה קובע כי כל מי שמגיע נדרש להיכנס לבידוד 14 יום, אך בכל מקרה החוק קובע כי אדם יכול לשוב חזרה למקום ממנו הגיע בלא שהשלים את ימי הבידוד. 

הרבי שקיבל את הטופס התבקש לחתום אף סירב. האדמו"ר הסביר כי אינו מוכן לחתום על דבר שקר, שהרי הוא לא נכנס לבידוד ובכוונתו לשוב עוד באותו היום לישראל.

במשך מספר שעות עוכב הרבי בשדה ונערך לו תשאול. לבסוף, בהתערבות הרב הרשי פויגל מחב"ד, איש הדת של שדה התעופה המקומי, חתם הרבי שהוא יישאר כל הזמן רק במקום אחד, עד שובו לארץ.

האדמו"ר ביטל כל התוכניות בלונדון, נסע ישר לבית האבלים, ומשם ישר חזרה לשדה תעופה, שלא יצא חלילה דבר שקר חס וחלילה מידיו. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום