התיק נפתח מחדש: תלמיד הישיבה הותקף על ידי עשרות ערבים

לפני עשרה ימים צעיר חרדי הותקף על ידי עשרות צעירים מהמגזר הערבי ושלושה ימים לאחר האירוע התיק נסגר - אך כעת התיק נפתח מחדש: "התקפות שלא צריך להיות להן מקום באף מקום בעולם" | עורך הדין של הנתקף: "לאורך כל הדרך החלו לסטור להם"

יאיר כלפה | חדשות בארץ 26.4.2021 | 13:57

מחסומים בשער שכם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כשברקע העימותים בימים האחרונים בירושלים ובעזה, היום (שני) נפתח מחדש תיק החקירה של תקיפת הצעיר החרדי בידי עשרות צעירים ערבים.

בתקיפה, שהתרחשה לפני עשרה ימים, תלמיד הישיבה בן ה-18, הביקש להישאר בעילום שם, צעד יחד עם חברו על יד שער שכם בדרך אל הכותל, אז לטענתם בן-מיעוטים החל לסטור לבן-הישיבה.

"או אז ולאורך כל הדרך החלו לסטור להם בפניהם ולבעוט בהם כמעט כל המוסלמים שנכחו ברחוב", טען עורך דינו בלייכר של הנער והמשיך, "מרשי וחברו חטפו סטירות ובעיטות לאורך כל הדרך עד הגיעם לעמדת השוטרים, מלפחות 30 מוסלמים".

ב' תיאר את התקיפה: "כל ערבי שעבר החל לתת לנו סטירות ובעיטות, 30 ערבים. הכיפה שלי עפה כמה פעמים, התעקמו לי המשקפיים. הלכנו מהר לכיוון הכותל. היו שם שוטרים שצעקנו להם, היה שם גם מכת"זית אבל לא התייחסו אלינו".

במכתבו ציין עו"ד בלייכר את דברי השר לביטחון פנים אמיר אוחנה: "הנחיתי את משטרת ישראל לפעול בחומרה נגד כל המקרים מהימים האחרונים מירושלים, בהם ערבים תקפו יהודים חרדים רק משום שהם כאלה, התקפות שלא צריך להיות להן מקום באף מקום בעולם – אך בטח לא במדינת הלאום של העם היהודי".

כאמור, כעת החליטה המשטרה לפתוח מחדש את התיק, בהמשך לפניית כתבת גל"צ עשהאל פלד ובקשה לקבל את חומרי החקירה ששלח עו"ד בלייכר המייצג את הנפגע מטעם ארגון חוננו.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום