במהלך סיור: אבנים הושלכו לעבר סמוטריץ' ומפלגתו | צפו

ברקע הפלונטר הפוליטי, הגיעו חברי 'הציונות הדתית' לסיור בישיבת בית-אורות שבירושלים, במטרה לחזק את התושבים ואת כוחות הביטחון. במהלך הסיור ערבים השליכו אבנים על עבר כיוונם | סמוטריץ': "לא מקובל על הדעת שתושבי ירושלים יהיו מאוימים במקום מגוריהם"

יאיר כלפה | חדשות בארץ 26.4.2021 | 16:39

האוטובוס שנפגע מאבנים צילום: באדיבות המצלם

העימותים בירושלים נמשכים: לפני ישיבת סיעתם, הגיעו היום (שני) חברי מפלגת 'הציונות הדתית' לסיור באחד ממוקדי ההתפרעויות בצמוד לישיבת בית אורות בירושלים והותקפו על-ידי ערבים.

 

הח"כים יצאו לסיור במקום, על מנת לחזק את התושבים וכוחות הביטחון ולבחון את ההיערכות המשטרתית, זאת בעקבות זריקת אבנים, בקבוקי תבערה וזקוקים מדי ערב על התושבים היהודים.

תוך כדי הסיור, הושלכו אבנים אל עבר רכב ההסעות של חברי המפלגה, כשחברי הסיעה שוהים ברכב ברגעי התקיפה. אחד האבנים ניפץ את חלון הרכב, אך לאף אדם לא נגרם נזק.

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר לאחר התקיפה: "עיר בירתנו הנצחית ירושלים הפכה לזירת קרב. מדי לילה פורעים ערבים מפעילים שלל אמצעים כנגד יהודים ואין פוצה פה".

"אני קורא מכאן לשר הבט"פ אוחנה לפעול ביד קשה כנגד המתפרעים. לא מתקבל על הדעת שתושבי ירושלים יהיו מאוימים במקום מגוריהם, בעיר הבירה ירושלים. זה אירוע מביש שאם מדינת ישראל לא תשכיל לעצור אותו הוא יתפתח ויצמח לממדים מסוכנים", הוסיף סמוטריץ'.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום