בפתח המערה: מעמד תפילה היסטורי ומסוגל לישועות במירון

ביום ל''ג בעומר בפתח המערה במירון - המעמד הנורא של הרבנים שליט''א לישועת עם ישראל • בהכנסת אורחים רשב''י השיקו מוקד מיוחד לקליטת השמות לתפילה שיפעל ברציפות עד ליום שישי בשעה 16:00 ויעבירו את השמות היישר למירון

כתבה מקודמת | חרדים 29.4.2021 | 07:23

תפילה בציון הקדוש צילום: יח"צ

בהכנסת אורחים רשב"י מירון הגוף המרכזי הפועל במירון למעלה מ-70 שנה ממשיכים בהיערכות המאסיבית לקליטת רבבות עמך בית ישראל העולים למירון, עם מאות אלפי מנות אוכל ושתייה, , במקביל נערכים למעמד התפילה ההיסטורי של גדולי הרבנים שליט''א בפתח המערה במירון.

לחצו כאן כדי למסור שמות למעמד המסוגל ותזכו גם בכרטיס להגרלה בלעדית>>>

מעמד התפילה ההיסטורי יתקיים מחר ביום שישי, יום ל''ג בעומר, הילולת התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי, במקום הקדוש ביותר – "פתח המערה" בראשות גדולי הרבנים שליט''א אשר יזכירו שם כל אחד ואחד לברכה ולישועה וידליקו את הנר הקדוש לזכות התנא האלוקי ולישועת עם ישראל.

מוקד מיוחד לקליטת עשרות אלפי השמות לתפילה שיועברו באופן ישיר ומיידי לפתח המערה

במירון, הוקם במשרדי הכנסת אורחים רשב''י, ואלפים מכל רחבי העולם כבר החלו להעביר קוויטלאך ושמות לתפילה למוקד. המוקד יפעל ברציפות עד לשעה 16:00 ביום שישי ערב שבת

לחצו כאן כדי למסור שמות למעמד המסוגל ותזכו גם בכרטיס להגרלה בלעדית>>>

''סיפורי הישועות סביב מעמד התפילה בפתח המערה אצל התנא האלוקי יכולים למלא ארגזים רבים, כל שנה נוספים מעשים על עקרות שנפקדו, רווקים שזכו להיכנס בברית האירוסין אחרי שנים של עיכובים, שערי פרנסה שנפתחו והעסקים שהחלו לשגשג - כדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו בשעת הדחק כפשוטו ממש'', אומר לנו הרב אליעזר קרליבך, מנהל הכנסת אורחים.

הרב קרליבך מספר כי ''ראיתי יהודים שהגיעו לרבי שמעון עם הילד בן ה-3 שלהם ''שמעון'' לערוך להם חלאקה בציון הקדוש אחרי 18 שנה שלא היה להם ילדים, והתפללו אצל התנא האלוקי ונפקדו בזכות הרשב''י - הגיעו להודות עם דמעות של שמחות. כל שנה מחדש זה מרגש ועצום עד מאוד''.

''רבי שמעון לכל, אני קורא לכל מי שיש לו בעיה חלילה או זקוק לישועה - להעביר את שמו לתפילה אצל הרשב''י ביום הקדוש הזה. בעזרת השם שיתקבלו התפילות אמן'', מוסיף הרב קרליבך.

לחצו כאן כדי למסור שמות למעמד המסוגל ותזכו גם בכרטיס להגרלה בלעדית>>>

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום