אסון בכביש: רוכב אופנוע חרדי נהרג בתאונה

צעיר בן 27 נהרג הערב בתאונת דרכים קשה, שהתרחשה בכביש עוקף חוסאן הסמוך לביתר עילית | פראמדיק מד"א: "ראינו את רוכב האופנוע לכוד מתחת לרכב הפרטי. לאחר פעולות חילוץ ממושכות של הכיבוי, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום"

קובי עוזיאלי | חדשות בארץ 29.4.2021 | 19:29

זירת התאונה בכביש 375 צילום: דוברות צוות הצלה

אסון קשה: רוכב אופנוע חרדי בן 27 נהרג הערב (חמישי) בתאונת דרכים בכביש 375 - עוקף חוסאן הסמוך לביתר עלית, הוא חולץ על ידי לוחמי האש. אולם מותו נקבע בזירה.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 18:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תאונת דרכים בין רוכב אופנוע לרכב פרטי בכביש 375 סמוך לביתר עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של רוכב האופנוע, גבר בן 27 ופינו אותו לבית החולים שערי צדק, וכן שתי נשים במצב קל.

פראמדיק מד"א, אראלי לוי סיפר מהזירה: "הגענו למקום התאונה וראינו את רוכב האופנוע לכוד מתחת לרכב הפרטי. לאחר פעולות חילוץ ממושכות של הכיבוי, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. 2 נשים מהרכב הפרטי טופלו במקום ופונו לבי"ח כשמצבן קל".

מדוברות כב"ה יו"ש נמסר: "במשל"ט יו"ש התקבל דיווח על תאונת דרכים בין רכב פרטי לאופנוע. למקום הוזנקו לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה. רשף אבי מזרחי מפקד המשמרת סיפר: "הוזנקנו לתאונת דרכים בין אופנוע לרכב פרטי בכביש 375 בסמוך לביתר עלית. עם הגיענו למקום נגלתה לעינינו זירה קשה ומורכבת בה רוכב האופנוע לכוד מתחת הרכב הפרטי. לוחמי האש החלו בפעולות חילוץ מהירות בעזרת ציוד הידראולי וזאת על מנת להרים את הרכב על מנת לחלץ את רוכב האופנוע. לצערי הרב לאחר החילוץ נקבע מותו של הרוכב על ידי כוחות הרפואה".

רמי דוייב, חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע. ביצענו החייאה על רוכב האופנוע שלנכד תחת הרכב וחולץ ע"י צוותי כיבוי במצב אנוש. למרבה הצער נקבע מותו בזירה בתום מאמצי ההחייאה".

זירת התאונה בכביש 375 צילום: דוברות צוות הצלה
 
זירת התאונה בכביש 375 צילום: דוברות צוות הצלה
 
זירת התאונה בכביש 375 צילום: דוברות צוות הצלה

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום