בסוף השבוע האחרון: 7 חולים חדשים במגזר החרדי

בחסדי שמים הולך נגיף קורונה ונסוג. ובמשרד הבריאות ממשיכים במעקב וניטור קצת התפשטות ונסיגת הנגיף, בפילוח לפי ערים ומגזרים | בתוך כך הבוקר דווח כי ביממה האחרונה התווספו 13 חולים חדשים בכל רחבי הארץ

אהרן מילר | בריאות 2.5.2021 | 13:03

אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בעוד ברחבי העולם נלחמים רשויות הבריאות בנגיף קורונה. בארץ הקודש הולך הנגיף ונסוג בחסדי שמיים, לאחר מבצע חיסונים נרחב ומוצלח במיוחד. ביממה האחרונה על פי נתוני משרד הבריאות התווספו 13 חולים חדשים בלבד בכל רחבי הארץ.

במשרד הבריאות ממשיכים במעקב וניטור הנגיף ומנפיקים מידי בוקר דו"ח מיוחד בפילוח לפי ערים ומגזרים. מנתוני הדו"ח הבוקר (ראשון) עולה כי בסוף השבוע האחרון, התווספו בכל רחבי הארץ 92 חולים חדשים, מהם 7 חולים חרדים המהווים 8% מסך התחלואה הכללית. הממוצע השבועי הצטמק אף הוא ונקבע על פי נתוני סוף השבוע האחרון על 72 חולים חדשים מידי יום.

בפילוח הערים החרדיות מתברר כי אלו מצליחות לשמור על עצמן ירוקות. על פי נתוני משרד הבריאות בערים רכסים, ביתר עילית, אלעד, מודיעין עילית עמנואל וקריית יערים התווספו 0 חולים חדשים בשבוע האחרון, וכך כמובן גם החישוב ל-10 אלף תושבים.

בעיר בני ברק כולה התווסף בשבוע האחרון חולה אחד בלבד, ובחישוב ל-10 אלף תושבים עומד הנתון על 0. אחוז החיוביים בבני ברק עומד על 0.1, ובשאר הערים החרדיות הוא עומד על 0.0.

יחס ההכפלה בכל הערים החרדיות נקבע הבוקר על 1.0, ובציון הרמזור נעות הערים בין 2.04 ברכסים ל-1.83 בבני ברק.

כאמור, מוקדם יותר הבוקר דווח כי 13 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-838,535, על פי הנתונים, אמש בוצעו 9,236 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עמד נכון להבוקר על 1,430. מספר המונשמים ממשיך לרדת ועומד כעת על 62 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 102 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עלה אף הוא ועומד כעת על 6,365.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל עומד הבוקר על 0.1%. בתוך כך, מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,405,523 בני אדם. מתוכם, 5,094,785 בני אדם התחסנו במנה השניה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום